hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nyomtatott sajtó felé nyit az Adaptive Media

Bővült az Adaptive Media értékesítési portfoliója, ezúttal print területen. A sales house elsősorban online partnereinek nyomtatott kiadványaival jelenik meg a piacon.
hirdetés

December 1-jétől nyomtatott területen is tevékenykedik az Adaptive Media. Elsősorban online partnereinek nyomtatott kiadványait vonja be portfóliójába a sales house.

Ügynökségi értékesítésüket két csomaggal kezdik meg, a prémium szaklapok közé tartozik a Kreatív, az In-Store Marketing, a Vendég & Hotel, a Turizmus Trend és a Gyártástrend, míg a szabadidős magazin csomag az utazással és gasztronómiával foglalkozó Chili Magazint, az ingyenes sport és szabadidő magazint, a Sportime-ot , a Velo.hu - Bringamagazint, az országos Spiritusz Campus Magazint egyetemi lapot tartalmazza.

A print felé nyitásra az online partnerekkel való sikeres együttműködés ösztönözte a céget, úgy gondolják, így szélesebb körben érhetnek el megrendelőket, bővíthetik együttműködésüket azon partnereikkel, akik on- és offline hirdetéssel egyaránt foglalkoznak, s nyithatnak a kizárólag offline ügynökségek felé is - tudta meg a Kreatív Hornyák Tamás print-kapcsolattartótól.

Az Adaptive-nál bíznak abban, hogy az összesen körülbelül 130 ezres példányszámú portfólió megfelelő vonzerőt jelent majd a médiaügynökségek számára - tette még hozzá Hornyák.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés