hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Nosalty külön cégbe szervezte az értékesítést

2017. május 1-jétől a Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. kizárólagosan értékesíti a Nosalty médiafelületeit - jelentette be a cég. Az értékesítési tevékenységet - továbbra is Török Noémi, immár mint vezérigazgató irányításával - 5 fős csapat viszi az újonnan alakult cégben.

hirdetés

Török Noémi
A salestevékenységet érintő változásokkal egyidejűleg 2017. áprilisától bővült a Nosalty Zrt. vezetése is, Zalai Ágnes vezérigazgató mellett Kéri Gábor, mint operatív igazgató viszi a cég a napi ügyeit, felel a folyamatosan bővülő szerkesztett tartalomért, mivel a gasztromagazin egyre nagyobb szerepet játszik az oldal életében, kiemelt feladata továbbá a Nosalty partneri kapcsolatainak építése és erősítése - olvasható a közleményben.

A szakember 2012-től a Thinkdigital Hungary Sales House értékesítési igazgatójaként dolgozott, a cég és az Adaptive Media stratégiai megállapodását követően 2015 júliusától az Adaptive Mediánál volt nemzetközi prémium termékek értékesítéséért felelős vezető, majd 2016 januártól ügynökségi értékesítési vezetőként az ügyfélkapcsolati csapat vezetését is átvette.

Török Noémi 2013-ban lett a Nosalty értékesítő csapatának vezetője, miután Balázs Boglárka közös megegyezéssel távozott a recept- és gasztrooldal csapatából. A Nosalty 2012 közepe óta végzi saját maga a hirdetésértékesítést, korábban az Adaptive-val működtek együtt ezen a téren (maga Balázs Boglárka is az Adaptive-től érkezett akkor a Nosaltyhoz).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés