hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Nosalty külön cégbe szervezte az értékesítést

2017. május 1-jétől a Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. kizárólagosan értékesíti a Nosalty médiafelületeit - jelentette be a cég. Az értékesítési tevékenységet - továbbra is Török Noémi, immár mint vezérigazgató irányításával - 5 fős csapat viszi az újonnan alakult cégben.

hirdetés

Török Noémi
A salestevékenységet érintő változásokkal egyidejűleg 2017. áprilisától bővült a Nosalty Zrt. vezetése is, Zalai Ágnes vezérigazgató mellett Kéri Gábor, mint operatív igazgató viszi a cég a napi ügyeit, felel a folyamatosan bővülő szerkesztett tartalomért, mivel a gasztromagazin egyre nagyobb szerepet játszik az oldal életében, kiemelt feladata továbbá a Nosalty partneri kapcsolatainak építése és erősítése - olvasható a közleményben.

A szakember 2012-től a Thinkdigital Hungary Sales House értékesítési igazgatójaként dolgozott, a cég és az Adaptive Media stratégiai megállapodását követően 2015 júliusától az Adaptive Mediánál volt nemzetközi prémium termékek értékesítéséért felelős vezető, majd 2016 januártól ügynökségi értékesítési vezetőként az ügyfélkapcsolati csapat vezetését is átvette.

Török Noémi 2013-ban lett a Nosalty értékesítő csapatának vezetője, miután Balázs Boglárka közös megegyezéssel távozott a recept- és gasztrooldal csapatából. A Nosalty 2012 közepe óta végzi saját maga a hirdetésértékesítést, korábban az Adaptive-val működtek együtt ezen a téren (maga Balázs Boglárka is az Adaptive-től érkezett akkor a Nosaltyhoz).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ezúttal is a Budapest Music Center lesz a gála helyszíne.

„Bravos: a kávé, ahogy Te szereted” – ez a kulcsüzenete a tévészpotnak.

Van olyan termék, amire 17 ezer százalékkal (!) nőtt meg a kereslet.

Igazolatlan állításokat tettek a szolárium egészségre való hatásáról.

Az Inspira és a DIMSZ két külön kutatása is erre utal.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés