hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nők elismerésének fontossága a Richter új kampányában

Az új, hazai és nemzetközi vállalati imázsreklámokat a Merlin Communications készítette. Mutatjuk a kampány leírását:

hirdetés

Kampánycél: A kampány célja a Richter mint a nőgyógyászatban világviszonylatban meghatározó vállalat márkaismertségének további növelése, piaci pozícióinak erősítése a hazai és nemzetközi kulcspiacokon, olyan márkaértékekre alapozva, mint a korszerű terápiák, illetve a nők felé irányuló, tettekben is megvalósuló gondoskodás, elismerés, és megbecsülés.

Íme a reklám:

 

Kreatívkoncepció: A női szerepek egyik legfontosabb jellemzője a gondoskodás. Ez természetes dolog a nők számára, amellyel jobbá teszik a világot. Ahogyan a nők gondoskodnak a világról, a Richter is úgy igyekszik munkájával gondoskodni a nőkről: egyfelől készítményeivel a nők egészségéért és jóllétéért, másrészt társadalmi programjai által törekszik a női gondoskodás és az elismerés fontosságának hangsúlyozására, a nők megbecsülésének kifejezésére. 

Ez pedig a werkfilm:

Érdekesség, behind the scenesA felvételek nagy része a budapesti Bálnában zajlott, ami a forgatás ideje alatt a berendezőknek köszönhetően hol reptérként, hol kórházként, hol nappaliként, hol irodaházként tűnt fel. Az utolsó snittben szereplő újszülött kisbaba pedig a világ legtehetségesebb színésze: egyetlen rendezői instrukcióra két perc alatt elvégezte a színészi feladatot, és mosolygott egyet.

Tendertől a tévéig

A Richter Gedeon év elején bonyolította le új vállalati márkakampányának tervezésére és kivitelezésére kiírt, meghívásos tenderét. A pályázaton résztvevő ügynökségeknek a Richter vállalati márka kampány kreatív koncepciójára, és a korábbi évektől eltérően a vállalat expanziós stratégiájához igazodva a hazai és a nemzetközi piacra is alkalmas reklámfilm tervezésére és kivitelezésére is javaslatot kellett benyújtaniuk - mesélik a közleményben. 

A Merlin Communications a tender nyerteseként nemcsak a hazai és a nemzetközi kampány film produkciós munkáit készítette el, hanem a kreatívanyagok tervezéséért és kivitelezéséért is felel. A kampány első filmje május közepétől látható a hazai televíziós csatornákon.

 

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízói oldal

Megbízó: Richter Gedeon Nyrt. 
Kommunikációs vezető: Beke Zsuzsa kormányzati kapcsolatok és PR vezető

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Merlin Communications
Kreatív igazgató: Varga Bence
Account: Ruttkay Andrea Dóra

Médiaügynökség: UM

Produkció:

Produkciós cég: FPFilms
Producer: Fülöp Péter
Rendező: Spáh Dávid
Operatőr: Garas Dániel
Gyártásvezető: Pálmai Zoltán

Utómunka:

Vágó: Nemes Oresztész
Zene: Szesztay Dávid

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés