A női lapokat alig érinti a print hanyatlása

Miközben a nyomtatottsajtó-piac nagy része zuhanórepülésben van, nemhogy csökkent, vélhe­tően még nőtt is a női tematikájú lapok példányszáma. De kik vezetik a piacot? Milyen stratégiákat, márkaépítési és értékesítési trükköket kellett bevetniük, hogy ez így maradjon?

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A felmondások ellenére még frissül az oldal, így az olvasók többsége is maradt egyelőre.

A Magyar Helsinki Bizottságnak már meg is jelent az első 444-es posztja.

Lovász László, a Lakástalkshow műsorvezetője lesz a társa a reggel 6-10-ig tartó műsorban.

Az Epic Games szerint versenyt sért az Apple, utóbbi cserébe letiltotta az Epic appját. Azóta a Google is beszállt a csatába.

Egy tanulmány szerint az ezzel próbálkozó kiadók nagy arányban meg is tudták tartani előfizetőiket a próbaidőszak lejártával.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!