A női lapokat alig érinti a print hanyatlása

Miközben a nyomtatottsajtó-piac nagy része zuhanórepülésben van, nemhogy csökkent, vélhe­tően még nőtt is a női tematikájú lapok példányszáma. De kik vezetik a piacot? Milyen stratégiákat, márkaépítési és értékesítési trükköket kellett bevetniük, hogy ez így maradjon?

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A ti:me ügynökség által fejlesztett koncepciót a neves A' design Awards-on díjazták.

"A gulyás az nem ragu, hanem leves!" - üzeni Villám Géza a németeknek.

A lap Body c. különszáma kiemelten foglalkozik a pozitív testképpel.

A nyugdíjba vonuló Bayer József helyét veszi át szeptembertől.

Az alapítása 40. évfordulóját ünneplő Hongkong Balett megadta a módját az ünneplésnek új reklámjában.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!