hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Noguchié és az LWp-é a legtöbb shortlistes hely

32 nevezőtől 64 pályázat érkezett, ebből 26 alkotás jutott a döntőbe az első hazai pr-versenyen, a Prizma Kreatív Pr Díjon. A legtöbb shortlistes helyet az LWp és a Noguchi gyűjtötte be, díjátadó a jövő csütörtöki Kreatív Pr Napon.
hirdetés

Először hirdette meg idén a hazai pr-ügynökségeknek és más, pr-tevékenységet végző vagy megrendelő cégeknek és szervezeteknek a Prizma Kreatív Pr Díjat a Kreatív kiadója, a Professional Publishing Hungary. A versenyre az első alkalom ellenére számos nevezés érkezett, a zsűrinek a vártnál jóval több, 64 pályamunkát kellett értékelnie, 32 nevezőtől.

A projekteket feladattípusok alapján kilenc, a kiadványokat, médiamegoldásokat pedig 12 kategóriában nevezhették a pályázók, de kríziskommunikáció, illetve cégismertető, intranet, podcast vagy videocast és beszéd kategóriában nem érkezett be pályamunka. Az egyéb kategóriákban nevezőket a zsűri besorolta az általa megfelelőnek ítélt csoportba, egy pályázatot pedig érvénytelennek minősített, és kizárt a versenyből.


ATL-ügynökség nem nevezett
A nevezések több mint kétharmada pr-ügynökségektől érkezett, de küldött be pályamunkát online ügynökség és házon belül megvalósított munkákat nevező vállalatok is. Klasszikus reklámügynökségek nem vettek részt a megmérettetésen.

A legtöbb, hat pályázatot a Noguchi Portell Novelli küldte be, míg az LWp Kommunikáció ötöt. Őket a Sakkom Interaktív és a Café PR követte négy-négy nevezéssel, és fejenként három pályázattal szállt be a versenybe a Hill & Knowlton, a Merlin Communications és a Sanoma Budapest.

A reputációmenedzsment jól megy, a CSR nem
A legnépszerűbb kategóriáknak a piaci bevezetés, az eseménykommunikáció és a CSR-megoldások bizonyultak, de míg ez utóbbiban a zsűri meglehetősen gyengének ítélte a felhozatalt, reputációmenedzsment kategóriában sok jó munka érkezett be. Ezekben a kategóriákban került a legtöbb munka shortlistre, és ezekben volt legjellemzőbb az is, hogy a nevezett projektet professzionális pr-ügynökség készítette.

A megbízók széles kört öleltek fel a bankszektortól a telekommunikáción és az autóiparon át az FMCG-cégekig és a médiáig, de szerepelt légiközlekedési, gyógyszer-, olaj- és vegyipari, elektronikai gyártó vállalat, kulturális intézmény, civil szervezetek és mások is.


Heten a zsűriben
A zsűri munkájában a közösségi média és online pr szakértőjeként Benei Péter, a Karmamedia alapítója vett részt, a marketing- és reklámszakmai oldalt Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség elnöke, a budapesti IBS marketing tanszékvezetője, a médiát Gergely Zsófia, az Origo újságírója és Kozma Zsolt, az Antenna és a Value vállalati magazinok főszerkesztője képviselte.

A megbízói oldalról érkezett a zsűri elnöke, Leitner György, a GlaxoSmithKline vezérigazgatója. A pr-szakma részéről a zsűri tagja volt Valkó Emőke, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar Kommunikációs Intézetének pr-szakirány vezetője, a Kreatív részéről pedig Lausek Esther pr-rovatvezető.

A shortlist

  1. A-Z Produkció: Sárvári Baywatch Választás
  2. Café PR: a Café csoport szervezeti kommunikációja
  3. Café PR: Café Boom online hírlevél
  4. Carnation: Facebook „Ki a nyarabb?” alkalmazás
  5. Ericsson Magyarország: Feltöltődő Hét
  6. Ferling PR: Erdő-kiállítás a Pécsi Árkádban
  7. Front Page Communications: A Sensolite orvostechnikai eszköz piaci bevezetése
  8. Hill and Knowlton: Évente ötven elhagyott újszülött
  9. Holcim Hungária: Holcim Hungária Otthon Alapítvány – Az otthonteremtésért
  10. Magyar Posta Zrt.: Képeslap-látványkonyha (készítette: Kirowski)
  11. Kürt Zrt.: Kürt Akadémia, az intellektuális kalandtúra
  12. Lex Koan Communications: Elektromobil 2009.
  13. LWp Kommunikáció: Kawa.blog.hu
  14. LWp Kommunikáció: K&H Gyógyvarázs program – A gyermekek teljes életéért
  15. LWp Kommunikáció: Pannon Legendák – Mobilinternet a kistelepüléseken
  16. LWp Kommunikáció: Vírusfilm a Pannon Házról – Ian „Karmarobot” Cox
  17. Magyar Telekom: Anton Corbijn videoklip pályázat (2 kategóriában)
  18. MOL: MOL Éves jelentés 2008
  19. Nike Magyarországi Fióktelepe: Futo.blog.hu
  20. Noguchi Porter Novelli: Hello you collection (2 kategóriában)
  21. Noguchi Porter Novelli: Újrahasznosított Magyarország
  22. Noguchi Porter Novelli: Skanzen Vonat és Új Bejárati Épület
  23. Privy Council Communications: Hell Forma1 szponzoráció
  24. Privy Council Communications: Reformszövetség
  25. Strategic Scope: Fogadd el, fogadj el! – Közvélemény-formáló road-show
  26. Well PR: Vanish Foltmentes adomány 

(Több kategóriában csak egyetlen munka került a döntőbe, ezért a shortlisteseket kategória szerinti felbontás nélkül közöljük)

Díjátadó a pr-napon
A Balassi Intézetben tartott díjkiosztóra november 12-én délután 4 órakor kerül sor a Kreatív Pr Nap záróeseményeként, amelyet a tavalyi debütálás után ez év őszén második alkalommal rendez meg a kiadó. Ekkor nevezi meg a zsűri a végső győzteseket, és átadja az év pr-megoldásának és az év pr-ügynökségének járó díjat is.

Az összes nevezett munkát – az egyetlen, versenyből kizárt pályamunka kivételével – az elért eredménytől függetlenül publikálják a szervezők a december elején ötezer példányban megjelenő kiadványban.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A híres olasz Képtár projektje kiemeli, hogyan jelent meg a fekete kultúra a reneszánsz idején.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés