hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Netflix lenyomta az amerikai kábelcsatornákat

Több előfizetője van, mint az összes többi kábelcégnek együttvéve.

hirdetés

Az Index hívta fel a figyelmet a Statista grafikonjára, amely azt mutatja, hogyan előzte le a Netflix 2017-re az összes többi amerikai kábelcsatornát együttvéve.

A kábeltévé az Egyesült Államokban bár csak az 50 százalékát fedi le a fizetős tévépiacnak, még mindig a legnépszerűbb módja a televíziós előfizetésnek. Az elmúlt öt évben a Netflix megduplázta az előfizetőinek a számát, ez önmagában nem is annyira meglepő, ami viszont érdekes a grafikonban, hogy a kábeltévé-előfizetőknek a száma mindössze 4 millióval csökkent az elmúlt öt évben, miközben a Netflixnek 27 millióval nőtt. Azaz a Netflix nem elszívta az előfizetőket, hanem egyrészt újakat hozott be a piacra, másrészt a Netflixet sokan az eddigi előfizetéseik mellett használják.

Ezzel mindenesetre a Netflix a fizetős tévé első számú forrásává vált az amerikai otthonokban.

Infographic: Netflix Surpasses Major Cable Providers in the U.S. | Statista You will find more statistics at Statista

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés