hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Netflix is vett egy képregénycéget

Ez az első felvásárlásuk. A skót Millarworld alternatív szuperhőseivel saját birodalmat építhetnek a Disney/Marvel és a Warner/DC világokkal szemben.

hirdetés

Túl van első felvásárlásán az immár az amerikai háztartások több mint felében elérhető streaming szolgáltató, a Netflix: egy nem nyilvános összegért lett az övék a Glasgow-ban működő skót Millarworld képregénycég.

A Millarworld alapítója, Mark Millar nyolc évet húzott le a Marvelnél, és a saját figurái közül már többől lett sikeres filmlicenc: a Kick-Assből és a Kingsmanből. Igaz, ezeknek a jogai már el vannak adva máshova, úgyhogy a Netflixnek máshoz kell nyúlnia, ha – ahogy sejthető – saját tartalmakat szeretne fejleszteni a Marvel képregényeivel dolgozó Disney és a DC Comics-szal szövetkező Warner dolgaival szemben.

A Guardian szerint arra játszanak, hogy a képregénystúdió kevésbé ismert, sajátosan alternatív figuráihoz nyúljanak: a Jupiter's Legacy diszfunkcionális szuperhős-családjához, a különleges képességekkel rendelkező benzinkutashoz, Huckhoz és Duke McQueenhez, a kiöregedett csillagközi hőshöz.

A Variety eközben arra mutat rá, hogy ez egy világos jelzés attól a Netflixtől, amelyről az utóbbi egy évben az a hír járta, hogy a Disney köröz fölötte: köszönik, ők inkább építenek egy saját Disney-t. (A 444 közben azt is megírta, hogy a Disney cserébe saját streamert indít pár éven belül.) A Variety-hez visszatérve: a bennfentes filmes lap szerint csak az a kérdés, hogy tényleg kitart-e a szuperhősös trend addig, amíg az első millarworldös sorozatok elkészülnek, vagy erre a vonatra túl későn ugrott fel a Netflix.

A streamingszolgáltató erősen nyitja a hetet, azt is tegnap jelentették be, hogy David Letterman kanonizált esti talkshow-hoszt náluk tér vissza egy interjúsorozattal.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés