hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Netflix egy vicc

És ezt maga a streamszolgáltató hirdeti magáról óriásplakátokon.

hirdetés

Nem túl meglepő módon a Netflix áll azon Los Angelesben és New Yorkban látható óriásplakátok mögött, amelyeken az olvasható fehér alapon fekete betűkkel, hogy "Netflix is a joke", írja az Adweek.

A kampány arra utal, hogy több lesz a vígjátékműsor a Netflixen, többek között Jerry Seinfeld, Chris Rock és Dave Chappelle is szerepel majd a streamcsatorna saját gyártású műsoraiban, rajtuk kívül Louis C.K., Amy Schumer, Sarah Silverman és Tracy Morgan már egy ideje dolgoznak a Netflixszel.

A szabadtéri kampányt videoszpotok követik majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés