hirdetés
hirdetés
hirdetés

A netes zaklatást fékezné globális kampányával a Telenor Csoport

4 millió gyereket készítene fel közvetelnül a telekommunikációs cég arra, hogy magabiztosan és felelősen használják az internetet.

hirdetés

Az internetes zaklatás megfékezésének világnapja (Stop Cyberbullying Day 2017) alkalmából a Telenor Csoport globális digitális és közösségimédia-kampányt indít. A Légy kiberhős! (Be a Cyberhero) című kezdeményezés célja, hogy 2020-ra a 13 országban, ahol a Telenor működik, legalább 4 millió gyermek megfelelő minőségű és mélységű biztonságos internetezési ismereteket szerezzen, írj a közlemény.

Az akció központi elemét egy profilképszerkesztő felület jelenti, ahol bárki digitális szuperhőssé alakulhat. Ezzel párhuzamosan a hivatalos Facebook-oldalon folyik felvilágosítás az internetes zaklatásról.

Az idei kezdeményezés a Telenor tavaly indított Be Smart, Use Heart programja keretében zajlik, és a különféle helyi programokra, például Magyarországon a Hipersuli biztonságos net oktatási anyagára, vagy a Telenor által is terjesztett UNICEF Help App alkalmazásra épít. A program információval és eszközökkel látja el a gyermekeket és a szülőket a digitális megfélemlítés elleni fellépéshez, a biztonságos internethasználathoz és a mobileszközök biztonságának fenntartásához.

A Cyberbullying Research Center 2016-os felmérésében az internetes zaklatásról beszámoló diákok 64%-a nyilatkozott úgy, hogy a probléma rontotta tanulási képességét és biztonságérzetét az iskolában. A kutatást megelőző 30 napban internetes megfélemlítést elszenvedő diákok 83%-át pedig az iskolában is zaklatták a közelmúltban.

A Telenor Csoport célja, hogy 4 millió gyermeket közvetlenül készítsen fel arra, hogy magabiztosan és felelősen használják az internetet, ám ennél lényegesen nagyobb számú gyermeket és szülőt szeretnének elérni közvetve a biztonságos internetezésben segítő tartalmaik terjesztésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés