hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Nespresso kiválasztotta új pr-ügynökségét

Csütörtök délelőtt számoltunk be róla, hogy a Noguchi megvált ügyfelétől, a Nespressótól. Az is kiderült, hogy már a szakmai terület átadás-átvétele zajlik, azt viszont nem tudtuk még, hogy ki lesz az új ügynökség. Mostanra kiderült.

hirdetés

A cikk megjelenéskor rögtön rá is kérdeztünk erre a márka marketingigazgatójánál, majd délután már meg is érkezett az ügynökségváltásról szóló sajtóanyag.

„Június 1-től a Next9 Communicationst választottuk pr-partnerünknek. Egy fiatal ügynökséget, melynek alapító munkatársaival már korábban is több kommunikációs projekten dolgoztunk együtt. A pr-ügynökség kiemelkedő szakmai háttere, egyedi content és kreatív megoldásai jól illeszkednek a Nespresso prémium világához” - nyilatkozta Gyovai Györgyi, a Nespresso üzletág vezetője.

A kiválasztás nyilván nem hirtelen történt, úgy tudjuk, a Noguchival 60 napos határidővel bontottak szerződést, így két hónapjuk volt kiválasztani új kommunikációs ügynökségüket.

A közlemény kitér arra is, hogy a Nespresso a korábbiaktól eltérő irányban szeretné folytatni a kommunikációját, megújítja a vásárlási élményt, új szolgáltatásokat vezet be, valamint a társadalmi felelősségvállalását is erősíti. Emellett bővíti kávékínálatát, újabb, különböző termőterületekről származó, speciális feldolgozási eljárásokkal készülő kávékat vezet be, valamint erősebb fókuszt szeretne adni üzleti-, fine dining és prémium catering üzletágának is.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés