hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Nespresso kiválasztotta új pr-ügynökségét

Csütörtök délelőtt számoltunk be róla, hogy a Noguchi megvált ügyfelétől, a Nespressótól. Az is kiderült, hogy már a szakmai terület átadás-átvétele zajlik, azt viszont nem tudtuk még, hogy ki lesz az új ügynökség. Mostanra kiderült.

hirdetés

A cikk megjelenéskor rögtön rá is kérdeztünk erre a márka marketingigazgatójánál, majd délután már meg is érkezett az ügynökségváltásról szóló sajtóanyag.

„Június 1-től a Next9 Communicationst választottuk pr-partnerünknek. Egy fiatal ügynökséget, melynek alapító munkatársaival már korábban is több kommunikációs projekten dolgoztunk együtt. A pr-ügynökség kiemelkedő szakmai háttere, egyedi content és kreatív megoldásai jól illeszkednek a Nespresso prémium világához” - nyilatkozta Gyovai Györgyi, a Nespresso üzletág vezetője.

A kiválasztás nyilván nem hirtelen történt, úgy tudjuk, a Noguchival 60 napos határidővel bontottak szerződést, így két hónapjuk volt kiválasztani új kommunikációs ügynökségüket.

A közlemény kitér arra is, hogy a Nespresso a korábbiaktól eltérő irányban szeretné folytatni a kommunikációját, megújítja a vásárlási élményt, új szolgáltatásokat vezet be, valamint a társadalmi felelősségvállalását is erősíti. Emellett bővíti kávékínálatát, újabb, különböző termőterületekről származó, speciális feldolgozási eljárásokkal készülő kávékat vezet be, valamint erősebb fókuszt szeretne adni üzleti-, fine dining és prémium catering üzletágának is.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés