hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nemzeti érzületre épít a Telekom új kampánya

A nemzeti érzületre épít a Magyar Telekom új reklámkampánya, melyet a kormányzati kommunikációt is végző Lounge Design jegyez. Mi a tipikusan magyar? Erre keresik a választ benne. Axente Vanessa is szerepel a filmben, az On The Spot online videókat forgat a témában. Az alábbiakban a Telekomtól kapott kampánybemutató olvasható. Arról, hogyan került képbe az ügynökség a Telekomnál, itt írunk külön.

hirdetés

Kampánycél

„A Magyar Telekom mostani márkakampánya folytatja az idén februárban bevezetett márkaplatform építését. A kampány célja egy szemléletváltás elindítása, a digitális optimizmus beépítése a magyar köztudatba.”

Kreatívkoncepció

„A kreatív koncepció alapja egy erős és közismert, sokszor megingathatatlannak tartott kulturális jelenség: a »Mi a tipikusan magyar?« kérdésre adott válaszok hagyományosan túlnyomóan negatív, pesszimista és pejoratívan megfogalmazott dolgokat tartalmaznak. A Telekom célja, hogy új márkakampányával láthatóvá, hallhatóvá tegye a témával kapcsolatos, eddig jobbára csak a társadalom közös tudatalattijában létező, a beidegződéseket felülíró, pozitív, inspiráló véleményeket és példákat. Itt az alkalom, hogy leszámoljunk a rossz beidegződésekkel, a bénító gondolatokkal. Hiszen a most élő magyarok jelentik az első olyan generációt, amelynek megvannak az eszközei a pesszimista gondolkodás megváltoztatásához, és ehhez a Most Generáció mindenki számára példákkal szolgál. Most Generációnak nevezi a Telekom mindazokat, akiket nem hasonló koruk definiál, hanem az, hogy a digitális világra sorsfordító pozitív erőként tekintenek, és a digitális eszközöket okosan használva a saját boldogulásukra, fejlődésükre fordítják azokat. A Most Generációnak bárki tagja lehet, nem számít, mikor született, hol él, mi a foglalkozása.”

A kampány fő üzenete: „Mi is a tipikusan magyar? Azt mi döntjük el, a Most Generáció.”

Szabó Béla Attila, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója így nyilatkozott a kampányról:

„Idén elkezdtük egy új márkaplatform építését. A digitálist optimizmust felvállalva igyekszünk új megközelítést adni a kommunikációnknak. Nemcsak a kommunikációnk hangneme bátrabb, a vállalásaink is merészebbek, megkérdőjelezünk eddig kőbe vésettnek hitt dolgokat. Az a törekvésünk, hogy olyan megváltoztathatatlannak hitt sztereotípiákat, mint a „tipikusan magyar”, digitális optimista közösségként felülírjunk. Ez a kampány az egyik építőköve annak a törekvésünknek, hogy társadalmilag relevánssá tegyük a Telekom márkát.”

A kampány arcai között megtalálható számos ismert, sikeres magyar, a közlemény szerint például először kap hazai reklámfilmben szerepet Axente Vanessa. Az egyik legsikeresebb magyar szupermodell így nyilatkozott a projektről:

„Elsősorban az önbizalom és pozitív szemlélet az, ami itthon nagyon hiányzik, nem része a kultúrának. Erre biztosan szükség lenne, hogy elhiggyék az emberek, itthonról is lehet sikeresnek lenni. Bízom benne, hogy egyre többen felismerik, mennyi kiaknázatlan lehetőség van körülöttünk. Merjünk nagyot álmodni, és váltsuk valóra szenvedéllyel és kitartással!”

Készült egy werkfilm is:

Axente Vanessa mellett Keszthelyi Vivien, a világ legfiatalabb háromszoros túraautó-bajnok pilótája, és a saját robotkezét fejlesztő mérnök, Lévay György is feltűnik a reklámszpotban és a kampányban.

A reklámfilmen kívül az online-ra szánt videókat az On the Spot csapata készíti a Telekom együttműködő partnereként. A videókban a dokumentumfilm készítő páros a már említett szereplőkön kívül Barabási Albert László hálózatkutatóval, Dr. Wenzel Klárával, a színtévesztés korrigálásának magyar úttörőjével, Huszár Andrással, a Hello Wood társalapítójával és Huszár Viktorral, a Teqball műszaki ötletgazdájával beszélget. 

További információ a kampány oldalán.

Érdekesség, behind the scenes

„A kampányfilm 9b0 által készített zenéjének alapja Liszt Ferenc II. Magyar Rapszódiája, amiről az első pillanattól kezdve tudtuk, hogy használni szeretnénk, és ami ebben a modern formában interpretálva nemcsak egy reklámzene. Sokkal inkább egy eszköz, amely még inkább alátámasztja az üzenetet, amit szeretnénk átadni a kampányban. Hiszen lehet valami egyszerre Tipikusan Magyar és Tipikusan Most. És lehet ez a valami nagyon jó és előremutató.” 

Alkotók

Megbízói oldal: Magyar Telekom

Márka és Kommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila

Marketingkommunikációs vezető: Kovács András Péter

Kampány lead – marketingkommunikáció: Barta Emese

Média senior szakértő: Kovács Kriszta

PR/social média: Szászkő Annamária Nóra, Katus Krisztina

Szponzoráció/event: Buzási Eszter

 

Reklámügynökség: Lounge Design

Kreatívigazgató: Radovics Péter

Head of Art: Ungor Tamás

Szövegíró: Arányi Bogi

Client Service Director: Sperczel Dániel

Kreatív producer: Milián Ági

 

Produkciós cég: Foxproduction

Producer: Vass Csaba

Rendező: Kiss Rudolf Péter

Operatőr: Vecsernyés János

Látványtervező: Törőcsik Ambrus

Gyártásvezető: Závodszky Tamás

Vágó: Lehel Olivér

Colorist: Gaál László

VFX: Sziklai Attila

Zene: Gyutai '9b0' Balázs

 

Médiaügynökség: Wavemaker

Team Leader of Campaign Management: Arany Tünde

Strategic planner: Jenei Tímea

 

PR Ügynökség: Uniomedia

Creative Director: Pálfai Domokos

Head of Digital: Darányi András

Account Director: Szabó Hedvig, Bereczki Annamária

Account Manager: Blaskovits Nóra

Média specialista: Mechiat Zina

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Digitális optimizmus.
Ezt tényleg sikerült leírni?
Ezen mennyit ment a brénsztorming?

Ami a stratégia gondolkodás jövőjét illeti, maradok analóg pesszimista.

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés