hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nemzeti érzületre épít a Telekom új kampánya

A nemzeti érzületre épít a Magyar Telekom új reklámkampánya, melyet a kormányzati kommunikációt is végző Lounge Design jegyez. Mi a tipikusan magyar? Erre keresik a választ benne. Axente Vanessa is szerepel a filmben, az On The Spot online videókat forgat a témában. Az alábbiakban a Telekomtól kapott kampánybemutató olvasható. Arról, hogyan került képbe az ügynökség a Telekomnál, itt írunk külön.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Karácsonyfadíszeket is lehet készíteni a Sió dobozaiból.

Igaz, ehhez nagyon kellett a turbófokozatra kapcsolt állami reklámköltés is. 1000 médiacég pénzügyi eredményéről készített összegzést a Whitereport.

12 év után váltott a tanácsadó cég.

Az időben leadott online rendelésekre akarja ezzel felhívni a figyelmet a kampány.

Kerekes Péter lett a cég új ügyvezető igazgatója.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Digitális optimizmus.
Ezt tényleg sikerült leírni?
Ezen mennyit ment a brénsztorming?

Ami a stratégia gondolkodás jövőjét illeti, maradok analóg pesszimista.

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés
hirdetés