hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nemek közti egyenlőséget hirdeti az Audi szpotja

Feministának titulálja az Adweek az Audi Super Bowl-szpotját, valójában szerintünk nem kell feministának lenni ahhoz, hogy vitathatatlan legyen a nőknek az ugyanazért a munkáért járó ugyanakkora fizetés.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

10 éves a PornHub, az évfordulót ünneplő videót a Kinopravda készítette.

A társadalmi célú kampányban csak hangokkal játsszák el a balesetet, de így is nagyon hatásos.

Ha nem fizette be egy médiavállalat a teljes tavalyi összeget, most már nem is köteles.

A Focus Bari SA 2006-ban és 2014-ben is végzett rádiós hallgatottságmérést a görög piacon.

A "truthful, not neutral". Portré az amerikai külpolitikai újságírás nagyasszonyáról. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Szurkolócsipsznek pozicionálják idén a márkát.

A legkisebbeket célzó sávban.

Az RTL Gold a Film+2-t váltja majd.

A TNS-Hoffmann-Mediameter riválist kapott.

Tények-vers Gálvölgyi János előadásában.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 2.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés