hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nagyközönség felé nyitásról határozott a MAKSZ

A nagyközönséget és a fiatalokat célozza meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége a jövőben, ezt a szervezet tagjai a napokban megrendezett tisztújító közgyűlésen fogalmazták meg.

hirdetés

Az utánpótlás és a szélesebb körben vett publicitás áll mostantól a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) fókuszában – határozott a tagság.

„A következő két évben a kommunikációs szakmát az elsőszámú kreatív iparággá szeretnénk tenni. Ehhez a nagyközönség felé szeretnénk jobban nyitni, minél több olyan érdeklődő embert bevonva, aki nyitott a kreativitásra, a kommunikációs szakma finomságaira, vagy akit az aktuális trendek, új módszerek izgatnak” – nyilatkozta Aczél László, a szövetség immár negyedszer újraválasztott elnöke.

Aczél László
Aczél László

A közlemény szerint több mint 50 tagügynökségével a MAKSZ a hazai kommunikációs szcénát kiemelt mértékben lefedi és kötelességének érzi, hogy figyelmet fordítson a fiatalokra és pályakezdőkre.

Az elmúlt években már megkezdődött ezen munka szakmai partnerek segítségével, a jövőben pedig olyan workshopokat, versenyeket terveznek, amelyek segítségével bevonhatják a következő generáció tagjait a szövetségnél folyó munkába. A nyitás jegyében egyéb kreatív iparágakból, így a filmszakma, a divatipar, illetve innovatív technológia iparágak jelenlegi és leendő képviselőit is várják – írja a sajtóanyag.

„A MAKSZ-on belüli együttműködéseket, networköt olyan munkacsoportok létrehozásával pezsdítenénk fel, amelyekben a most jellemzően szeparáltan dolgozó szekciók tagjai foglalnának helyet” – tette hozzá Aczél László. Az elnök szerint az ATL, a BTL, a média, az online és a PR szekció szakemberei jó ötletekkel, meglátással tudják majd segíteni egymást egy-egy témakör kapcsán. A közös párbeszéd megindítását és a szekciókon átívelő munkacsoportok létrehozását a vezetőség szerint a folyamatosan elmosódó marketingkommunikációs határvonalak is indokolják „Ezek lehetnek akut kérdések, mint a teljes szektort erőteljesen érintő GDPR, illetve általánosabbak, mint a tenderezési kérdések vagy éppen az utánpótlásnevelés” – mondta Aczél László. (Az újságosoknál már kapható májusi Kreatívban van is egy cikkünk, mi az utánpótlás problémáit taglalja, Aczél László abban is nyilatkozik.)

A közgyűlésen a tagság tisztújításról is döntött. A következő két évben ők lesznek a szövetség tisztségviselői:

 

A MAKSZ vezetői
MAKSZ Elnöke: Aczél László (Young & Rubicam – ügyvezető igazgató)

Médiaszekció Elnöke: Szabó Edina (OMD – ügyvezető igazgató)

Médiaszekció Elnökségi tag: Gulyás János (Wavemaker – ügyvezető igazgató)

Digitál szekció Elnöke: Erős Attila (Fastbridge – ügyvezető igazgató)

Digitál szekció Elnökségi tag: Bujdosó Bianka (ACG – Client Service Director)

PR szekció Elnöke: Balatoni Zsófia (Uniomedia – ügyvezető igazgató)

BTL szekció Elnöke: Radácsi Pál (Multeam 360 – ügyvezető igazgató)

ATL szekció Elnöke: Blaskó Nikolett (ACG – ügyvezető igazgató)

ATL szekció Elnökségi tag: Sályi Réka (Ogilvy/Geometry Global cégcsoport ügyvezetője)

ATL szekció Elnökségi tag: Szőke Péter (Isobar Budapest – ügyvezető igazgató)

ATL szekció Elnökségi tag: Bölcs Ádám (Well – ügyvezető igazgató)

Tanácsnok: dr. Megyer Örs

Felügyelő Bizottsági tagok: Kerti Attila (Maximize), Biró László (Mediator Group) és Varga Zoltán (Ogilvy/Geometry Global)

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés