hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nagy marketinges leépítés után Idris Elbát szerződtette reklámarcnak a Ford

A színész az együttműködéssel a gyökereihez tér vissza.

hirdetés

Májusban vált hivatalossá, hogy a Ford világszerte leépítésbe kezdett, ami jelentős mértékben érintette a cég kommunikációs- és marketingosztályait. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a vállalat lemondott volna a grandiózus reklámos projektekről. Ezt bizonyítja, hogy együttműködést kötöttek a világ egyik legnépszerűbb brit színészével, Idris Elbával.

A híresség elég közelről ismeri a márkát. „A legtöbben nem tudják, de fiatalkoromban a Fordnál kaptam munkát, ott ahol édesapám is dolgozott. Szóval gyakorlatilag a véremben van” – idézi Elbát a The Drum. A lap úgy tudja, a színésszel készült kampány rá is játszik majd arra, hogy Elba az autógyárban dolgozott mielőtt világhírűvé tették az olyan sorozatok, mint a Drót vagy a Luther, na, meg az, hogy évek óta pletykálják róla, hogy ő lesz a következő James Bond.

A színész egyébként a Ford új, Mustang inspirálta, teljesen elektromos utcai terepjáróját fogja népszerűsíteni, az együttműködés első darabja pedig november 17-én debütál majd.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A sokat gúnyolt, 100 millió fontos Get ready for Brexit után itt a következő reklám, ami arról szól, hogy minden remek lesz.

A Dove a rabszolgaság eltörlésének ünnepnapja előtt indított nyári kampányt.

Az Instán megosztott üzenetek lényege, hogy a sebességkorlátozásokat nem véletlenül hozzák meg a nyári karbantartások idején.

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés