hirdetés
hirdetés
hirdetés

A MOME tanszékvezetője elnököli az RGB zsűrijét

Vargha Balázs mellett 22 ismert, elismert szakember bírálja a versenyt, melyre már csak három hétig lehet nevezni!

hirdetés

Már csak három hétig várjuk a nevezéseket a Kreatív új nagyszabású designversenyére, az RGB - Kreatív Design Awardra. Összeállt a szakértő csapat, akik a beérkezett pályaművek közül majd kiválasztják azokat, melyek esélyesek lehetnek a kategóriák díjaira, valamint a fődíjra, a Black Pixelre.

A zsűri elnöke Vargha Balázs, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Tervezőgrafika Tanszékének vezetője lesz.

A további zsűritagok:

  Benze - Szabadúszó grafikus
  Bicsérdi Ádám - Szerkesztő, Kreatív
  Haász Dömötör - Premium Spirits Brand Manager, Coca-Cola Hellenic Magyarország
  Kazinczy Eszter - Senior Art Director, VMLY&R 
  Kenczler Márton - Kreatívigazgató, HPS 
  Kóbor Mátyás - Senior Art Director, Artificial Group 
  Krémer Julianna - Művészeti vezető, PPH Media 
  Mátrai Miklós - Alapító, MOJO és a Friendly
  Ördögh László - Alapító, Graphasel Design Stúdió
  Pomázi Gyula - Elnök, Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, Magyar Formatervezési Tanács 
  Spanjevic Igor - Művészeti vezető, Forbes és Magyar Konyha 
  Szabó Károly - Ügyvezető igazgató, Kaméleon Reklám 
  Szombat Éva - Fotográfus
  Unger Zsolt - Márkaarculat-tervező 
  Várkonyi Enikő - Head of Art, Café Communications

A service design kategóriának külön zsűrit állítottunk össze, hiszen ez, bár ugyanúgy a design szemléletek alkalmazza, kevésbé, vagy nem elsődlegesen vizuális terület.

A Service Design kategória zsűrije:

  Boros Judit - Szabadúszó product és service designer
  Havasi Zoltán - Chief Strategy Officer, Wavemaker
  Kertész Judit - Co-founder, Strategy Consultant, Frontíra
  Kun Judit - Strategic Design Lead, Partner, BoldX 
  Rét Zsófia - Co-founder, Service Design Consultant, meet
  Szerényi Szabolcs - Főszerkesztő-helyettes, Kreatív
  Szinyei-Ihász Marietta - Senior ügyfélélmény szakértő, Telenor

 

A verseny oldalán a nevezésről is megtaláltok minden hasznos információt!

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés