hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mömax azt ígéri, bárhova odatalál

Kampányt indított a Mömax lakberendezési áruházlánc ügynöksége, a HabAd segítségével, amelyben az új webshopjuk kommunikációját vezetik fel.

hirdetés

Az alábbiakban a Mömax és a HabAd kampánybejelentője olvasható.

Kampánycél:

„A kampány a mömax webshopjának kommunikációját építi fel, és ezzel együtt az országos bútorszállítást, mint a lakberendezés egyszerű és kényelmes módját. További cél a jelenlegi látogatók körének bővítése, a mömax márka ismertségnek növelése.”

Kreatívkoncepció:

„A 6 filmből álló sorozatban meglepő szituációkkal, különleges szereplőkkel dramatizáljuk a Mömax oszágos házhozszállítását és egyszerűen használható online webshopját. Léteznek olyan élethelyzetek és körülmények, amikor jóval egyszerűbb online bútort rendelni, ráadásul, ha házhoz jön az áhított termék legyen az az ország bármely eldugott szeglete. Minden egyes film központi témája a bútorokról szóló diskurzus, illetve maga a mömax bútorszállítása, így teljesen integráltan jelenik meg a márka az összes film cselekményén. Lényegi kérdés a karakterek és szituációk realisztikus ábrázolása, mellyel közel hozzuk a webshopot és annak adta szolgáltatásait a fogyasztókhoz. A sorozat első darabjaiban egy kis falusi milliőbe csöppenünk be, ahol egy lócán üldögélő két helyi asszony is meglehetősen képben vannak a mömax online árukészletével és annak kiszállításával.

A filmekhez kapcsolódik még egy óriásplakát-kampány. Számos olyan elhagyatott óriásplakát található országszerte, amelyek kevésbé frekventált helyszíneken bukkannak fel. A médiafelület adta adottság jól demonstrálja, hogy a Mömax számára ez a helyszín sem elérhetetlen. A plakátokon az áruházlánc egyszerű szöveges üzenete olvasható: Bútort akár ide is szállítunk! A különleges plakátokat social media felületeken külön népszerűsítjük.”

A kampány fő üzenete:

„Bármit, ami az otthonodból hiányzik, azt elérhető áron online könnyedén megrendelheted a moemax.hu oldalról, melyet bárhová kiszállítanak az ország teljes területén.”

A reklám:

Werkfotók:

További werkképekért kattinson!

Alkotók listája

Megbízói oldal:

Megbízó: mömax
Marketingvezető: Strasszer Krisztina

 

Ügynökség:

Reklámügynökség: HAB Advert
Kreatív igazgató: Asztalos Zsolt

Stratégia: Kiss Virág
Account Director: Zimre Katalin

 

Produkció:

Produkciós cég: Abroad Film
Producer: Fehér Károly
Rendező: Paczolay Béla
Operatőr: Bernáth Milán

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés