hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mito lett az év ügynöksége az SMBP-n

A Mito lett a legeredményesebb ügynökség a Kreatív Csoport közösségi médiás versenyén, az SMBP-n. Bemutatjuk a díjazottakat és a shortlisteseket.

hirdetés

16 munkát díjazott a zsűri a negyedik alkalommal megszervezett SMBP-n, amelyre 61 nevezés érkezett, közülük pedig 33-at jutott shortlistre

A verseny 2014-től felkerült a Kreatív és a MAKSZ közös M+ Listájára, így a shorltistes és dobogós helyezésekért pontot kaptak a pályázók. Ezen kívül idén új kategóriát is indítottunk, a komplex közösségi médiás kampányokét, ahová olyan kommunikációs kampányokat vártunk, amelyek csak és kizárólag közösségi médiás felületeken (Facebook, Instagram, Youtube stb.) valósultak meg, és más médiummal egyáltalán nem támogatták őket. Újítás volt, hogy idén adtuk át először az év ügynöksége díjat, amit eredménye alapján a Mito érdemelt ki.

Az SMBP 2014 díjai
Az SMBP 2014 díjai


Az SMBP 2014 eredményei

1. Márkák a közösségi médiában

Díjazottak

2. helyezett

SPAR Magyarország Facebook oldal
Pályázó: E-bola Media
Társpályázó: SPAR Magyarország
Az esettanulmány letölthető itt!

 

2. helyezett

A Telekom a közösségi médiában
Pályázó: DDB Budapest
Megbízó: Magyar Telekom
Az esettanulmány letölthető itt!


3. helyezett

Rossmann Facebook Oldal – Online Lojalitás Program
Pályázó: HPS Digital
Megbízó: Rossmann
Az esettanulmány letölthető itt!

 

Shortlisten maradt

Gyermelyi Facebook oldal
Pályázó: Tricky Communications
Megbízó: Gyermelyi
Az esettanulmány letölthető itt!


Libero Klub

Pályázó: HG Prisma
Társpályázó: SCA Hygiene


Nagyi Titka
Pályázó: Be Social
Megbízó: GoodMills Magyarország


2. Kampányoldalak

Díjazott

2. helyezett

Összeköltők
Pályázó: Mito Communications
Megbízó: Microsoft Hungary

Az esettanulmány letölthető itt!


3. Komplex közösségi médiás kampányok

Díjazottak

2. helyezett

Insta City Guide
Pályázó: Isobar Budapest
Társpályázó: Magyar Telekom



Az esettanulmány letölthető itt!


3. helyezett

Vodafone – Az örökké tartó barátságok padjai
Pályázó: Mito Communications
Társpályázó: Artificial Group és Leo Burnett
Megbízó: Vodafone Magyarország


Shortlisten maradt

Pöttyös Pillanatok social media kampány
Pályázó: Fastbridge Budapest
Megbízó: Friesland Campina
Az esettanulmány letölthető itt!


4. Válságkommunikáció a közösségi médiában

Díjazott

2. helyezett

Black List / Mindenkinek jár egy második esély
Pályázó: Brandlift
Társpályázó: Viasat
Az esettanulmány letölthető itt!


Shortlisten maradt

Frissesség, céltudatosság, valságosságkommunikáció
Pályázó: Neo Interactive
Megbízó: MOL
Az esettanulmány letölthető itt!

 

Norma.info
Pályázó: ACG
Társpályázó: XII. Kerületi Önkormányzat
Az esettanulmány letölthető itt!


5. Közösségi alapú integrált kampányok

Díjazottak

1. helyezett

Ki Mit Tube 2014
Pályázó: Bug TV
Társpályázó: Red Lemon Media
Megbízó: Google és Vodafone
Az esettanulmány letölthető itt!


2. helyezett

We Try Budapest
Pályázó: Localtime Budapest
Társpályázó: We Love Budapest
Az esettanulmány letölthető itt!


Shortlisten maradt

Nissan Kick Off
Pályázó: ACG
Társpályázó: Nissan


Take the Stage
Pályázó: ACG
Megbízó: Heineken Hungária


6. Integrált kampányok közösségi megjelenése

Díjazott

Mission: Szitizen
Pályázó: Sziget Kulturális Menedzser Iroda
Az esettanulmány letölthető itt!


Shortlisten maradt:

Soproni Optimizmus Kampány
Pályázó: ACG
Társpályázó: Heineken Hungária



Vodafone RED tarifák

Pályázó: Mito Communications
Társpályázó: Team Red
Megbízó: Vodafone


7. Alkalmazások

Díjazottak

1. helyezett

Generali Gixer Mixer
Pályázó: Tricky Communications
Társpályázó: Generali Biztosító



Az esettanulmány letölthető itt!


1. helyezett

Ugró1etem
Pályázó: Republic Group
Megbízó: Coca Cola

Az esettanulmány letölthető itt!

 

2. helyezett

Játékgyár
Pályázó: Greenroom
Megbízó: Nestlé

 


3. helyezett

Music Bro
Pályázó: DDB Budapest
Megbízó: Magyar Telekom



3. helyezett

Adj időt ajándékba!
Pályázó: DDB Budapest
Megbízó: Magyar Telekom


Shortlisten maradt

Ünnepi dm pillanatok
Pályázó: Brightly
Társpályázó: dm
Az esettanulmány letölthető itt!

 

Rólad mit árul el a Facebook profilod? HBO pszichoterapp
Pályázó: Neo Interactive
Társpályázó: HBO
Az esettanulmány letölthető itt!

Make your own Strongbow
Pályázó: ACG
Társpályázó: Strongbow



OTP Kártyanaptár
Pályázó: Mito Communications
Megbízó: OTP
Az esettanulmány letölthető itt!


Rémisztő vagy, ha éhes vagy? Facebook applikáció
Pályázó: Progressive
Megbízó: Mars Magyarország
Az esettanulmány letölthető itt!

Tesco – Simpsons sportőrültek alkalmazás
Pályázó: Isobar Budapest
Társpályázó: Tesco Global Áruházak
Az esettanulmány letölthető itt!


BigMac Sztorigenerátor
Pályázó: Mito Communications
Megbízó: McDonalds
Az esettanulmány letölthető itt!

Soproni – Egy doboz tele optimizmussal, Doboztervező alkalmazás
Pályázó: ACG
Társpályázó: Heineken Hungária
Az esettanulmány letölthető itt!

 

Az Év Ügynöksége: MITO

 

Mitósok
Mitósok

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés