hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mito civileknek fejleszt

Drogügyek, párt- és kampányfinanszírozás témákban készített microsite-okat három nonprofit szervezetnek a Mito online ügynökség. A cég felkéréssel kapta a megbízásokat.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) szervezet nemzetközi piszkálódó-oldalt készít drogügyekben, a Transparency International és a Freedom House Europe közös projektje pedig a párt- és kampányfinanszírozás tisztaságáért kampányol.

A három szervezet a Mito online ügynökséget kérte fel, hogy a kampányok microsite-ját elkészítse.

A TASZ nem új ügyfél a Mitónál, tavaly ősszel már dolgoztak együtt a Gripen-üggyel kapcsolatos Aktívpolgár.net-en, amin arra buzdították a látogatókat, hogy e-mailezzenek, faxoljanak, telefonáljanak a vezető politikusoknak, hogy a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium adja ki a Gripen-vásárlások ellentételezésével kapcsolatos dokumentumokat az eredeti adatközlés megtagadása miatt pert nyert origós újságírónak.


A Mito és a TASZ együttműködése, mint arra Dénes Balázs, a társaság elnöke is utal, idén folytatódik: jelenleg - az Aktívpolgár.hu alapjain nyugvó - Daretoact.net www.daretoact.net címen kampányolnak drogügyekben. A TASZ azt szeretné, hogy az ENSZ drogügyekben illetékes vezetője válaszoljon arra a kérdésre,  hogyan lehetséges, hogy Hollandiában kevesebben fogyasztanak marihuánát, mint az Egyesült Királyságban, Franciaországban, vagy az Egyesült Államokban.

„Az Aktívpolgár.hu és a Daretoact.net oldalak tervezésénél leginkább két dolgot tartottunk szem előtt: fogalmazzák meg érthetően a felvetett problémát, és nyújtsanak egyértelmű és egyszerű lehetőségeket arra, hogy a látogató tehessen az ügy érdekében“ – mondta Pőcze Balázs, a Mito kreatívja.

Szintén a Mito készíti el a Képmutatas.hu címen márciusban elinduló site-ját a Freedom House Europe és a Transparency International Magyarország által jegyzett közös kezdeményezésnek, amely az átláthatóbb párt- és kampányfinanszírozást tűzi zászlajára.

A Mitóra a TASZ-szal folytatott munka kapcsán figyelt fel a két nonprofit szervezet.

A Mitónak nem csupán civil ügyfelei vannak, februárban ők készítették a Sanoma mobilkódos online kampányát.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A koronavírus elleni vakcinák népszerűsítésére fordítják a Super Bowlra szánt reklámbüdzsét.

A felnőtteknek szóló közös alkotói pályázat Alkosd újra a világod! címmel vár síkban épített mozaikképeket. Jelentkezési határidő: február 28.

Az együttműködés 2018-ban indult, az ügynökség most ismét megnyerte a tendert.

Sanders csodás kesztyűivel fázik The Beatles-, Fleetwood Mac-, Arctic Monkeys-, Paramore-, The Killers- és Foals-klasszikuson is.

Szeged első független hírportálja 18 ezer dollárt kap az Open Society Initiative for Europe-tól.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés