hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mito civileknek fejleszt

Drogügyek, párt- és kampányfinanszírozás témákban készített microsite-okat három nonprofit szervezetnek a Mito online ügynökség. A cég felkéréssel kapta a megbízásokat.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) szervezet nemzetközi piszkálódó-oldalt készít drogügyekben, a Transparency International és a Freedom House Europe közös projektje pedig a párt- és kampányfinanszírozás tisztaságáért kampányol.

A három szervezet a Mito online ügynökséget kérte fel, hogy a kampányok microsite-ját elkészítse.

A TASZ nem új ügyfél a Mitónál, tavaly ősszel már dolgoztak együtt a Gripen-üggyel kapcsolatos Aktívpolgár.net-en, amin arra buzdították a látogatókat, hogy e-mailezzenek, faxoljanak, telefonáljanak a vezető politikusoknak, hogy a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium adja ki a Gripen-vásárlások ellentételezésével kapcsolatos dokumentumokat az eredeti adatközlés megtagadása miatt pert nyert origós újságírónak.


A Mito és a TASZ együttműködése, mint arra Dénes Balázs, a társaság elnöke is utal, idén folytatódik: jelenleg - az Aktívpolgár.hu alapjain nyugvó - Daretoact.net www.daretoact.net címen kampányolnak drogügyekben. A TASZ azt szeretné, hogy az ENSZ drogügyekben illetékes vezetője válaszoljon arra a kérdésre,  hogyan lehetséges, hogy Hollandiában kevesebben fogyasztanak marihuánát, mint az Egyesült Királyságban, Franciaországban, vagy az Egyesült Államokban.

„Az Aktívpolgár.hu és a Daretoact.net oldalak tervezésénél leginkább két dolgot tartottunk szem előtt: fogalmazzák meg érthetően a felvetett problémát, és nyújtsanak egyértelmű és egyszerű lehetőségeket arra, hogy a látogató tehessen az ügy érdekében“ – mondta Pőcze Balázs, a Mito kreatívja.

Szintén a Mito készíti el a Képmutatas.hu címen márciusban elinduló site-ját a Freedom House Europe és a Transparency International Magyarország által jegyzett közös kezdeményezésnek, amely az átláthatóbb párt- és kampányfinanszírozást tűzi zászlajára.

A Mitóra a TASZ-szal folytatott munka kapcsán figyelt fel a két nonprofit szervezet.

A Mitónak nem csupán civil ügyfelei vannak, februárban ők készítették a Sanoma mobilkódos online kampányát.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés