hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Minyonban kioktatták a reklámosokat

Kántor Endre borszakértő segítségével nyerhettek némi szakértői tapasztalatot a magyar borokról azok, akik voltak a Brandfestivalon, és utána még volt bennük elég szusz egy kiadós afterpartyhoz.

hirdetés

A MárkaBár keretein belül zárta idei konferenciáját a tízedik alkalommal megrendezett Brandfestival, amelyet ezúttal a hagyományoktól eltérően nem vidéken, hanem Budapesten rendeztek meg. Az illusztris vendégeknek így volt idejük hazaruccanni, és kiöltözni, hogy egy "nyakkendő nélküli partira" beugorjanak a belvárosi Minyonba, és aztán esetleg hajnalig ott is ragadjanak.

Az afterparty fél 11-ig volt zártkörű - csak a Brandfestival vendégeinek - de 9-kor még alig lézengtek húszan a bárban, így Kántor Endre, a meghívott borszakértő ennyi ember előtt volt kénytelen elkezdeni a beharangozott borkóstolást. A nehéz borok előtt azért a bejáratnál a hoszteszek még megkínálták az érkezőket egy könnyű Grey Goose vodkával - akár citromos vagy körtés ízesítésben - amelyet egy ludat ábrázoló jégszobor belein keresztül öntöttek az üvegből a pohárba, hogy kellemes hőmérséklettel hűsítse a száraz torkot.

A Grey Goose vodka jégszobra
Jégszobron keresztül jött a vodka (További képekért kattintson!)

Nehéz azt megmagyarázni, hogy egy partin, ami arra lett kitalálva, hogy a szakma ne csak szakmai rendezvényen találkozzon, hanem kötetlenebb légkörben is cseveghessen, miért kellett a színpadra ereszteni mikrofonnal a kezében egy borszakértőt, aki másfél órán keresztül folyamatosan ecsetelte a bemutatott borok illatát, ízét, zamatát és történetét, miközben a reklámosok és médiások tényleg kötetlenül egymással csevegtek. De nem is ez a dolgunk.

Lényeg, hogy így legalább volt némi költségmentes jó bor - 2009-es Rajnai Rizling Szabó Zoltántól Pécsről, 2008-as Úrráteszi Olaszrizling Losonci Bálinttól a Mátrából, 2007-es Kadarka Bősz Adriántól Bátáról, 2007-es Hárslevelű a Somlói Apátsági Pincéből, 2007-es Cabernet Sauvignin Németh Jánostól Szekszárdról és a 2003-as Kis Családom nevezetű tokaji Lenkey Gézától - és hozzávaló falatkák, amelyeket az ember még legmerészebb álmaiban sem tud elképzelni. Például mézes-májkrémes falat vagy sonkába csavart rukkola, vagy akár szarvasgombás-aszaltszilvakrémes miniszendvics.

A borkóstoló után beindult a buli. Először a Váczi Eszter Quartet koncertezett, majd Peg Top DJ’Z & Elliot és Séfa rakosgatni kezdte az "easy funky disco" hangulatában válogatott lemezeket. A reklámosok elvegyültek a fél 11-től lassan beáramló vadidegenekkel, és ropták a táncot hajnalig.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés