hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Minyonban kioktatták a reklámosokat

Kántor Endre borszakértő segítségével nyerhettek némi szakértői tapasztalatot a magyar borokról azok, akik voltak a Brandfestivalon, és utána még volt bennük elég szusz egy kiadós afterpartyhoz.

hirdetés

A MárkaBár keretein belül zárta idei konferenciáját a tízedik alkalommal megrendezett Brandfestival, amelyet ezúttal a hagyományoktól eltérően nem vidéken, hanem Budapesten rendeztek meg. Az illusztris vendégeknek így volt idejük hazaruccanni, és kiöltözni, hogy egy "nyakkendő nélküli partira" beugorjanak a belvárosi Minyonba, és aztán esetleg hajnalig ott is ragadjanak.

Az afterparty fél 11-ig volt zártkörű - csak a Brandfestival vendégeinek - de 9-kor még alig lézengtek húszan a bárban, így Kántor Endre, a meghívott borszakértő ennyi ember előtt volt kénytelen elkezdeni a beharangozott borkóstolást. A nehéz borok előtt azért a bejáratnál a hoszteszek még megkínálták az érkezőket egy könnyű Grey Goose vodkával - akár citromos vagy körtés ízesítésben - amelyet egy ludat ábrázoló jégszobor belein keresztül öntöttek az üvegből a pohárba, hogy kellemes hőmérséklettel hűsítse a száraz torkot.

A Grey Goose vodka jégszobra
Jégszobron keresztül jött a vodka (További képekért kattintson!)

Nehéz azt megmagyarázni, hogy egy partin, ami arra lett kitalálva, hogy a szakma ne csak szakmai rendezvényen találkozzon, hanem kötetlenebb légkörben is cseveghessen, miért kellett a színpadra ereszteni mikrofonnal a kezében egy borszakértőt, aki másfél órán keresztül folyamatosan ecsetelte a bemutatott borok illatát, ízét, zamatát és történetét, miközben a reklámosok és médiások tényleg kötetlenül egymással csevegtek. De nem is ez a dolgunk.

Lényeg, hogy így legalább volt némi költségmentes jó bor - 2009-es Rajnai Rizling Szabó Zoltántól Pécsről, 2008-as Úrráteszi Olaszrizling Losonci Bálinttól a Mátrából, 2007-es Kadarka Bősz Adriántól Bátáról, 2007-es Hárslevelű a Somlói Apátsági Pincéből, 2007-es Cabernet Sauvignin Németh Jánostól Szekszárdról és a 2003-as Kis Családom nevezetű tokaji Lenkey Gézától - és hozzávaló falatkák, amelyeket az ember még legmerészebb álmaiban sem tud elképzelni. Például mézes-májkrémes falat vagy sonkába csavart rukkola, vagy akár szarvasgombás-aszaltszilvakrémes miniszendvics.

A borkóstoló után beindult a buli. Először a Váczi Eszter Quartet koncertezett, majd Peg Top DJ’Z & Elliot és Séfa rakosgatni kezdte az "easy funky disco" hangulatában válogatott lemezeket. A reklámosok elvegyültek a fél 11-től lassan beáramló vadidegenekkel, és ropták a táncot hajnalig.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés