hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mindshare-rel olimpiázik a Humán Telex

Egyedül indultak a tenderen, 3-4 milliárdot kezelhetnek.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A biztonságos nethasználatot kellett izgalmasan bemutatniuk.

A Trafó Klubban varázsolódhatnak el ma az érdeklődők.

Az amerikai cég személyiségteszteket fejleszt szerte a világon. 

Az internetről próbál feszültségkezelési tanácsokat szerezni.

A Saatchi korábbi kreatívigazgatója jelenleg szabadúszó.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
@lebowsky, de, kérdezünk.
#
Arról nem lehet többet tudni, hogy 3-4 milliárd forintos keretösszeg esetében miért csak egyetlen konzorcium tesz ajánlatot? Ez nem az első eset, és olyan szépen csendben
átlépünk az ilyen híreken, pedig aki a szakmában van az pontosan tudja, hogy 3-4 milliárd forint rendkívül nagy összeg. Hogyhogy nincs nyílt verseny, vagy tényleg senkit
nem érdekel? Nyilván halványan költői a kérdésem, de nem lehet ezekről a pályázati kiírásokról többet megtudni? Konkrétan azt, hogy mik voltak a pályázat
beadásának feltételei? Magyarul kérdezve: korlátozva volt a verseny, színlelt tender volt, vagy tényleg csak érdektelenségbe fulladt?

Egy gyulladásos bélbetegségre hívták fel így a figyelmet.

De most Csobot Adél és Caramel is szerepet kapott.

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

Összejött a támogatóktól a szükséges pénz.

A májusi számban Donald Trump Zala felvágott és banán képében jelenik meg.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés