hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mindshare-rel olimpiázik a Humán Telex

Egyedül indultak a tenderen, 3-4 milliárdot kezelhetnek.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

Két kategóriában kétszer félmillió forintot fizetnek az első helyezetteknek.

Portré a Snowden-ügy kirobbantójáról, Glenn Greenwaldról.

A bank üzletága az új számlarendszerét nem csak a startupoknak szánja.

A kábelszolgáltató animációt készít a gyermekrajzokból, és leadja őket a tévében. A mobilcég egy appal készül.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
@lebowsky, de, kérdezünk.
#
Arról nem lehet többet tudni, hogy 3-4 milliárd forintos keretösszeg esetében miért csak egyetlen konzorcium tesz ajánlatot? Ez nem az első eset, és olyan szépen csendben
átlépünk az ilyen híreken, pedig aki a szakmában van az pontosan tudja, hogy 3-4 milliárd forint rendkívül nagy összeg. Hogyhogy nincs nyílt verseny, vagy tényleg senkit
nem érdekel? Nyilván halványan költői a kérdésem, de nem lehet ezekről a pályázati kiírásokról többet megtudni? Konkrétan azt, hogy mik voltak a pályázat
beadásának feltételei? Magyarul kérdezve: korlátozva volt a verseny, színlelt tender volt, vagy tényleg csak érdektelenségbe fulladt?

Üzeni szívszorító reklámjában a lengyel Allegro.

Hazai színészek gyerekek chatlogjait keltik életre.

A közösségimédia-ügynökség kreatívigazgatót is igazolt.

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés