A mindig futó jótékonykodó

Nem kell mindig pénzt adni. Adja az idejét, az energiáját, vagy legyen önkéntes. Mindenki meg tudja találni azt, amivel segíthet, és nem áldozat a részéről – ezt az Uniomedia pr tanácsadója mondta, aki alapítványokat támogat, önkénteskedik, és minden létező futóversenyre benevez, ha tudja, hogy azzal másokon is segíthet. Ismerjétek meg ti is Benes Beát, a Coca-Colával közös Jó arcok című pályázatunk újabb jelöltjét.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

a hazai influencer marketing piac működését és fejlődését szeretnék ezzel is elősegíteni.

Tom Goodwin magánemberként posztolt a Twitterre.

Azok is saját pörkölésű kávéval kezdhetik a napot, akik még soha nem láttak közelről nyers kávébabot.

Kasnyik Márton családi okok miatt adja át a stafétát, de marad a lapnál.

A Spektrum logója is megváltozott: eltűnt a régóta használt legyezőforma.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.