A mindig futó jótékonykodó

Nem kell mindig pénzt adni. Adja az idejét, az energiáját, vagy legyen önkéntes. Mindenki meg tudja találni azt, amivel segíthet, és nem áldozat a részéről – ezt az Uniomedia pr tanácsadója mondta, aki alapítványokat támogat, önkénteskedik, és minden létező futóversenyre benevez, ha tudja, hogy azzal másokon is segíthet. Ismerjétek meg ti is Benes Beát, a Coca-Colával közös Jó arcok című pályázatunk újabb jelöltjét.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

A Friendly kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Ludvig Orsolya Stefanie felel a vállalati kapcsolatokért is.

A világ legkisebb, hordozható csillagvizsgálója a hobbiból csillaglesre indulók előtt is megnyitja az égboltot.

A Balaton Brigád egy nyolcrészesre tervezett történelmi thriller.

A szülők digitális tudatosságáért indít közös kampányt a Telekom és a Hintalovon Alapítvány.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.