hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Milka is belépett a kiterjesztett valóságba

A csokoládécég AR alapú társasjátékkal népszerűsíti a termékeit.

hirdetés

A Milka, a HPS Experience ügynökség és az ARworks kifejjlesztett egy promóciós társasjátékot, amelynek alapja az AR (augmented reality) technológia.

 A játék egy ingyenes letlthető alkalmazással működik, továbbá egy játéktáblán, amit Milka-termék mellé lehet kapni, illetve a bevezető kampányban a budapesti Erzsébet téren állítottak fel egy nagy méretű táblát.

 A lenti videó mutatja be, hogy mindez hogy zajlott: a játékmezőre irányított telefonon megelevenedett a játéktér, tehenek, lila füstöt böffentő gyárkémények és buszok jelentek meg rajta. Hasonlóan zajlik minden otthoni környezetben is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés