hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Microsofttól jön a Coca-Cola új kommunikációs vezetője

Szűcs Judit a vállalati kapcsolatokért és a kommunikációért fog felelni az üdítőmárkánál.

hirdetés

Szűcs Judit lett a Coca-Cola Magyarország Kft. új vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetője. A szakember a Microsofttól érkezett, ahol négy évig dolgozott kommunikációs vezetőként, és az őt bemutató közlemény szerint „jelentős eredményeket ért el a vállalat PR-kommunikációjában és társadalmi felelősségvállalási programjaiban”. Ezt megelőzően közel tíz évet töltött a hazai és az európai uniós közigazgatásban.

Új pozíciójában a Coca-Cola hazai és nemzetközi szintű, társadalmi célú kommunikációs törekvéseit egyaránt képviseli, a márkaépítés mellett pedig a vállalat Hulladékmentes Világ (World Without Waste) nevű, ambiciózus újrahasznosítási célokat megfogalmazó globális stratégiájára is kiemelt figyelmet fordít majd.

„Izgatottan várom a közös munkát, óriási kihívás a világ egyik legértékesebb és legismertebb brandjén dolgozni. A kormányzati kapcsolatok ápolása, a társadalmi felelősségvállalás és fenntartható működés erősítése mellett azon fogok dolgozni, hogy a Coca-Cola Magyarország hírneve és megítélése tovább épüljön a hazai piacon!” – fogalmaz a közleményben Szűcs Judit.

Szűcs Judit

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés