hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Michelin és a Delamaris is az Armadillóval kötött szerződést

Ezentúl - egyéb feladatok mellett - mindkét cég Facebookos kommunikációját a kreatív ügynökség végzi. 

hirdetés

A szlovén Delamaris márka a magyarországi termékbevezető kampányának tervezésével és kivitelezésével az Armadillo reklámügynökséget bízta meg. Mint azt az ügynökségtől megtudtunk, a megbízást nem tenderen nyerték, hanem „meghívás, beszélgetés, »lenyűgözés« sorban” történt a kiválasztás. A Delamaris együttműködés értelmében az Armadillo feladatainak része a social media (Facebook és Instagram) felépítése, napi szintű menedzselése, kampányok és játékok tervezése, valamint a közösségimédia-hirdetések optimalizálása.

„A megbízás kiterjed a márkához kapcsolódó online és offline marketingtevékenységre is. A termékbevezető kommunikációt - a social media mellett - erős influencer marketing, ppc-hirdetések, és szakmai sajtó indítja” – mondta az Armadillo operatív igazgatója, Arany Gábor, aki hozzátette: a megbízás elnyerésében döntő szerepe volt, hogy a közösségi médiától kezdve a ppc-hirdetéseken át az influencer marketingig az ügynökség saját szakembereivel, házon belül tudja intézni a szolgáltatásokat, mindemellett pedig rendelkezik iparági ügynökségi tapasztalattal.

Szintén hír a kreatív ügynökség tájáról, hogy a – svéd húsgolyós napon már az Armadillo kötelékében nagyot menő - Michelin Facebook kommunikációját a cég nemrégiben nyerte el tenderen, egy hosszabb – három körös – kiválasztási folyamat végén.

„2018 év végén döntöttünk úgy, hogy tendert hirdetünk a Facebook oldalunk kezelésére. Az új ügynökségtől friss szemléletet, lendületet vártunk. Az Armadillóra azért esett a választásunk, mert a lelkes fiatalokból álló csapat elkötelezett a márkánk iránt, kreatív, illetve autóipari tapasztalattal is rendelkezik, ami nagyon hasznos a közös munka során” – mondta Tajti Marianna, a Michelin digital managere (Central and Southern Europe (ECS)).

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az új megállapodás értelmében a csatorna marad a Tour de France és a Vuelta otthona is.

Néhány üzletben már nem kell többször a papírtörlőt kérni a pultnál.

A teljes kampányköltés fele a milliárdos demokrata elnökjelölt-aspiránstól származik. A jelöltek összesen 6,5 milliárd dollárt is elkölthetnek a Kantar szerint.

Ezúttal is a Budapest Music Center lesz a gála helyszíne.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés