hirdetés
hirdetés
hirdetés

A METU diákjai készítettek kampányfilmet az egyetemüknek

34 hallgató, 24 országból alkotta meg az intézmény kampányfilmjét a felvételi időszakra.

hirdetés

Ahogy arról már korábban hosszan olvashattál a Kreatívon, javában zajlik az egyetemi felvételik időszaka, amikor az intézmények kampányolnak a diákokért. A Budapesti Metropolitan Egyetem hazai kampányát már láthattad, most pedig megérkezett a nemzetközi is, aminek fontos része egy kisfilm. A videó különlegessége, hogy nem egy ügynökség, hanem maguk a diákok készítették, a brief elkészítésétől a szövegezésen át a szereplésig és kivitelezésig mindent lelkes önkéntesek, gyakornokok és frissdiplomások vállaltak magukra.

A projektben 24 ország 34 diákja vett részt. A narrátor egy zimbabwei nemzetközi kapcsolatok alapszakos hallgató volt, míg a videót egy végzett képalkotás alapszakos indiai hallgató forgatta és vágta. „Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a hallgatóink ilyen lelkesen vállalták a szereplést és a közös munkát” - mondta Utassy Luca, az Egyetem nemzetközi marketing menedzsere. „Különösen izgalmasnak találtuk, hogy rájuk bízzuk a videó teljes koncepcióját és üzenetét is. Ebből kicsit mi is tanulhattunk, hiszen még jobban megértettük, hogyan élik meg a hallgatók a METU-s létet, mit értékelnek leginkább életük ezen időszakában.”

A videó célja nem az intézmény általános bemutatása, hanem sokkal inkább a nemzetközi hallgatók egyetemi élettel kapcsolatos élményein és gondolatain van a hangsúly, az ő érzéseiket kívánja közvetíteni a film. Blanár Denissza nemzetközi igazgató hozzáteszi: „Külön örültünk annak, hogy a hallgatók véleménye az egyetemista létről tükrözi a Metropolitan Egyetem által fontosnak tartott értékeket. Megjelenik benne az útkeresés, a személyes fejlődés, a kockázatvállalás és az önkifejezés fontossága is. Mindezt a METU is fontosnak tartja, és ezek az új myBRAND oktatási módszerünk alappillérei is.”

A Metropolitan nemzetközi diákjai egyben terjesztői is a videónak, nekik és a fizetett megjelenéseknek köszönhetően egyre szélesebb körbe jut el a kisfilm.

Alkotók listája:

Megbízó: Budapesti Metropolitan Egyetem

Nemzetközi Igazgató: Blanár Denissza

Nemzetközi Marketing Manager: Utassy Luca

Nemzetközi Marketing Asszisztens: Maaz Bhaiji

Szövegírók: Carlos Moresca, Khalid Al-Shihabi

Hang: Angela Stander

Szereplők: Yizati Paizula, Savannah Celestina Trail, Nathalia Souza, Jainuddin Shaikh, Timur Galiullin, Irina Rodyakina, Logein El Deeb, Tsana Ndlovu, Naya Imam, Gbemi Hassan, Arina Vlasova, Dusan Grkovic, Toka Aly Essam, Maaz Bhaiji, Carlos Moresca, Noora Saarelainen, Negar Dabiri, Ayla Suleymanova, Debomit Chakraborty, Ebtihal Elragas, Norman Chafa-Govha, Ming Mao, Chelsea Nyandoro, Anastasia Gala, James Thomas, Lisa Marie Werner, Ahmed Ibraheem, Ulvi Garasharuv, Daorsa Ibrahimaj, Heba Hassan, Melissa Mujawo, Nish Hameed, Aziz Ur Rehman, Krsh Satish Chawla

Rendező/operatőr/vágó: Krsh Satish Chawla

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az új megállapodás értelmében a csatorna marad a Tour de France és a Vuelta otthona is.

Néhány üzletben már nem kell többször a papírtörlőt kérni a pultnál.

A teljes kampányköltés fele a milliárdos demokrata elnökjelölt-aspiránstól származik. A jelöltek összesen 6,5 milliárd dollárt is elkölthetnek a Kantar szerint.

Ezúttal is a Budapest Music Center lesz a gála helyszíne.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés