hirdetés
hirdetés
hirdetés

A mennyiség és nem a minőség népszerűsíti a twitterezőket

A közösségi portálok népszerű bloggerei nem a mondanivalójuk fontosságával, hanem bejegyzéseik gyakori frissítésével kerülnek az online figyelem középpontjába - derül ki egy friss felmérésből.
hirdetés

A Twitter és a Facebook felhasználói közül azokat követik többen, akik rendszeresen frissítik bejegyzéseiket. A mondanivaló fontosságának vagy az üzenet hangvételének szinte alig van hatása a blogok olvasottságára - adta hírül a The Daily Telegraph online kiadása.

Susan Jamison-Powell, a Sheffield Hallam Egyetem diákja a Brit Pszichológiai Társaság éves konferenciáján számolt be kutatási eredményéről. A felmérésben a Livejournal.com felhasználói közül 75-en vettek részt, akiket blogolási szokásaikról, a feltöltött anyagok mennyiségéről, gyakoriságáról, illetve ezek tartalmáról kérdeztek.

Az eredmény szerint a blogolókat az aktivitásuk, és nem az üzenetek hangvétele szerint rangsorolják az online közösségek.

A felhasználók közösségi portálokon jegyzett baráti köre a feltöltött tartalommal egyenes arányban növekedett. "A szavak számában mért legtöbb üzenet küldőjét követték a legtöbben az online közösségekben" - hangsúlyozta Jamison-Powell.

A 2006 nyarán alapított Twitter mikroblog-szolgáltatáson idén februárban lépték át a napi 50 millió, azaz a másodpercenkénti 600 elküldött üzenetet.

Becslések szerint a Twitteren megjelent üzenetek csaknem fele semmitmondó fecsegés. A mikroblog-szolgáltatás üzemeltetői azonban továbbra sem közölnek pontos adatokat a csevegők számáról, illetve arról, hogy a statisztikákban szereplő üzenetek közül mennyi lehet a valódi információt hordozó bejegyzés.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A Corporate Media & TV Awardson a Budapest 365-öt díjazták.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés