hirdetés
hirdetés
hirdetés

A mennyiség és nem a minőség népszerűsíti a twitterezőket

A közösségi portálok népszerű bloggerei nem a mondanivalójuk fontosságával, hanem bejegyzéseik gyakori frissítésével kerülnek az online figyelem középpontjába - derül ki egy friss felmérésből.
hirdetés

A Twitter és a Facebook felhasználói közül azokat követik többen, akik rendszeresen frissítik bejegyzéseiket. A mondanivaló fontosságának vagy az üzenet hangvételének szinte alig van hatása a blogok olvasottságára - adta hírül a The Daily Telegraph online kiadása.

Susan Jamison-Powell, a Sheffield Hallam Egyetem diákja a Brit Pszichológiai Társaság éves konferenciáján számolt be kutatási eredményéről. A felmérésben a Livejournal.com felhasználói közül 75-en vettek részt, akiket blogolási szokásaikról, a feltöltött anyagok mennyiségéről, gyakoriságáról, illetve ezek tartalmáról kérdeztek.

Az eredmény szerint a blogolókat az aktivitásuk, és nem az üzenetek hangvétele szerint rangsorolják az online közösségek.

A felhasználók közösségi portálokon jegyzett baráti köre a feltöltött tartalommal egyenes arányban növekedett. "A szavak számában mért legtöbb üzenet küldőjét követték a legtöbben az online közösségekben" - hangsúlyozta Jamison-Powell.

A 2006 nyarán alapított Twitter mikroblog-szolgáltatáson idén februárban lépték át a napi 50 millió, azaz a másodpercenkénti 600 elküldött üzenetet.

Becslések szerint a Twitteren megjelent üzenetek csaknem fele semmitmondó fecsegés. A mikroblog-szolgáltatás üzemeltetői azonban továbbra sem közölnek pontos adatokat a csevegők számáról, illetve arról, hogy a statisztikákban szereplő üzenetek közül mennyi lehet a valódi információt hordozó bejegyzés.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés