hirdetés
hirdetés
hirdetés

A menhelyi kutyákért indított kampányt a Cofidis

A Cofidis három szakaszból álló CSR-aktivitása kutyamenhelyeknek gyűjt adományokat. A kampányt a Comlab jegyzi.

hirdetés

Az alábbiakban a Cofidis kampánybejelentője olvasható.

Kampánycél

„A Kutyaszemmel a Cofidis Magyarország szemléletformáló jótékonysági kezdeményezése. A program célja a társadalmi érzékenyítés a menhelyi kutyák helyzete iránt, emellett valódi, komplex segítségnyújtás, többek között pénzadomány gyűjtése a leginkább nélkülöző, jellemzően vidéki menhelyeknek."

Kreatívkoncepció

„A 2019. évi aktivitások felvezetéseként a Noé Állatotthon gazdára váró kutyáit vittük el sétálni Korom Gábor, a Tükör módszer alapítójának vezetésével. Szakmai partnereink mellett a sajtó képviselői és kutyabarát véleményvezérek is részt vettek az eseményen.

Ezt követően egy több hónapon átívelő, három szakaszból álló programot indítottunk. Minden szakaszt egy-egy érzékenyítő kisfilm vezet fel, ami a menhelyi kutyákat övező stigmák lerombolását tűzte ki célul, valamint rávilágít egy-egy kevésbé ismert, de sokkoló tényre, adatra a magyarországi menhelyek helyzetéről.

Mindhárom kisfilm debütálásakor egy 1 hónapos online közösségi adománygyűjtő kampány indul. Az aktuális gyűjtés november 8-án zárul.

A kampány fő üzenete

„1200 fős reprezentatív kutatásunkból kiderült: a menhelyi kutyákról sokakban az a kép él, hogy vadak, kezelhetetlenek, családi életre alkalmatlanok. Ez a kép téves, a kampány megmutatja, hogy a menhelyi kutyák is jó kutyák – a magyarországi menhelyek azonban kétségbeejtő helyzetben vannak, magánadományok nélkül esélyük sincs a túlélésre."

Érdekesség, behind the scenes

„A kampány során megtudtuk, hogy 300 ezer gazdátlan kutya él ma Magyarországon, a menhelyeknek járó hivatalos támogatás ezzel szemben mindössze 40 millió forint. Nem egyenként, hanem összesen. Ez azt jelenti, hogy átlagosan 133 forint jut egy menhelyi kutya ellátására egy évben. Ilyen körülmények között tölti több mint 10.000 kutya az egész életét a menhelyen. Becslések szerint azonban így is lesz 18.000 kutya, aki az idei tél végét már nem éli meg a gyepmesteri telepeken, a gazdájuknál vagy az utcán.

A Cofidis Kutyaszemmel program során 2,1 millió forint jött össze közösségi online gyűjtésből az idei első kampányszakaszban, az összeget három vidéki menhely között osztottuk szét egyenlő arányban, így 728 kutya életét tudtuk ezzel egy kicsit jobbá tenni.

A karcagi ’Kóbor Szívek Állatmentő Alapítvány’ például egy fűthető lábadozó helyiséget épít belőle, így a frissen műtött kutyákat nem kell azonnal a kennelsorra visszavinni, amíg felépülnek.”

A reklámok

„Három érzékenyítő videót forgattunk, ahol a kutyákat színművészek narrálják. Az első videóban Kamarás Iván kölcsönzi a hangját Alfi kutyának, a másodikban Tenki Rékától halljuk Lola gondolatait, a harmadikban pedig Epres Attila szólaltatja meg Csocsót, az öreg menhelylakót – ez utóbbi film november végén debütál majd.

Alfi

Lola

Az aktivitáshoz Facebook, Instagram és YouTube pre-roll hirdetési kampányok kapcsolódnak, a gyűjtési szakaszokban az adományozás ösztönzésére, a gyűjtések között pedig edukációs és témafenntartó kommunikációra fókuszálva.

Magyarósi Csaba év végéig 4 videóban, valamint támogató Facebook és Instagram hívja fel a figyelmet a kampány 1-1 fontos üzenetére. Emellett számos kutyabarát művész, ismert ember és véleményvezér (pl Kapás Boglárka, Keresztes Ildikó, Király Linda és Szinetár Dóra) állt a kezdeményezés mellé, akik a közösségimédia-felületeiken segítették a kampányt egy-egy poszttal, videóval, felhívással.

További képekért kattintson!

Alkotók listája

Megbízói oldal

 

Megbízó: Cofidis magyarországi fióktelepe 

Marketing igazgató: Köhler Beáta

Marketing területvezető: Fedor Mariann

Marketing munkatárs: Lukácsi Balázs, Tóth Borbála

Marketing asszisztens: Tóth Anita

 

Ügynökség

 

Kommunikációs ügynökség: ComLab

PR tanácsadó: Beck Márton

Stratégiai tanácsadó: Császi Dóra

Projekt lead: Szabó Zsuzsanna

Projektmenedzser: Iricsek Zsuzsanna, Jávor Zsófia, Szegedi Katalin

Gyakornok: Murvai Katalin

 

Kiemelt szakmai partner: Hangya Közösség Alapítvány

Elnök: Wieden Krisztina

Alelnök: Schwartz Noémi

 

Produkció

 

Produkciós cég: Pik-Pak Pictures Kft.

Kreatív producer: Csorba Miklós

Rendező / vágó: Várfoki Zoltán

Gyártó producer: Gulyás Noémi

Gyártásvezető: Dienes Judit

Kutyatréner: Halász Árpád és csapata

Brutál / Alfi: Szabó György tréner

Alfi hangja: Kamarás Iván

Eliah / Lola: Földi Zsuzsi tréner

Lola hangja: Tenki Réka

Csocsó / Csocsó: Szabó Laura tréner

Csocsó hangja: Epres Attila

Operatőr: Bíró Attila

Stylist: Bendes Bianka

Make Up/Hair: Törjék Anna

Berendező: Tímár István

Casting: Karakter Casting Kft.

Alfi családja:

Anya: Zsíros Anna

Apa: Ványi Tamás

Kislány: Mátyássy Kála

Lola befogadói:

Rózsahegyi Dóra

Madarassy Szabó Csaba

Menhelyi dolgozó: Tarnai Júlia

Narrátor: Csorba Miklós

Narrátor: Szalóczy Pál

Utómunka: Studiolamb

Helyszín: Noé Állatotthon

Werk:

Operatőrök: Baktai György és Kuzma Viktor

Vágó: Juhász Benjámin

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés