hirdetés

A menedzser és a marketingasszisztens a legfeleslegesebb dolgok a világon

Katz Dávid a 24.hu egyik legismertebb arca. Az újságíró leginkább videókat gyárt, de újabban több szöveges interjút is készít. Védjegye a stílusa: Puzsér Róbertet mulatós buliba, Csonka Andrást rugdosódni, VV Auréliót pedig komolyzenei koncertre viszi. Gyakorlatilag bármit megkérdez bárkitől, és az sem tántorítja el, ha beperelik vagy megfenyegetik. Egyik videója nemrég arany díjat nyert a Kreatív által szervezett Online Video Award versenyen. Hogy mit kezd a rosszindulatú kommentekkel, vannak-e kedvenc celebei és miért utálja a menedzsereket, az alábbi interjúból kiderül.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az IPG Mediabrandshez tartozó média- és marketingtechnológiai ügynökség a jövőben Matterkind néven folytatja. Új hazai vezetője is lesz a cégnek.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A Magyar Termék citylight-kampánya a magyar áruk fogyasztásával a munkahelyek védelmére is hív.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!