hirdetés
hirdetés
hirdetés

A menedzser és a marketingasszisztens a legfeleslegesebb dolgok a világon

Katz Dávid a 24.hu egyik legismertebb arca. Az újságíró leginkább videókat gyárt, de újabban több szöveges interjút is készít. Védjegye a stílusa: Puzsér Róbertet mulatós buliba, Csonka Andrást rugdosódni, VV Auréliót pedig komolyzenei koncertre viszi. Gyakorlatilag bármit megkérdez bárkitől, és az sem tántorítja el, ha beperelik vagy megfenyegetik. Egyik videója nemrég arany díjat nyert a Kreatív által szervezett Online Video Award versenyen. Hogy mit kezd a rosszindulatú kommentekkel, vannak-e kedvenc celebei és miért utálja a menedzsereket, az alábbi interjúból kiderül.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy svéd online fizetési startupnak készült, Snoop kisebbségi tulajdonos is lett benne.

A velencei Biennálé 12 kiválasztott projektje közé került az a magyar VR-film, amely a Scitovszky Villa 1939-es valóságába röpíti a nézőt.

De ezen kívül is sok-sok pörgős, vagy épp elmélyedős programot ajánl Fadgyas Gábor, a Café PR fejlesztési igazgatója.

Elismerte a csúsztatást és a tényszerűség hiányát, de nem marasztalta el a köztévét a hatóság.

A kezdeményezés az EU támogatásával indult három éve.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!