hirdetés
hirdetés
hirdetés

A mém hat, gyarapít, de nem alkot

Az RTL II kampányából már azelőtt mém lett, hogy tudni lehetett volna, ki áll az egyszerű képekkel és szöveggel készült plakátok mögött. Kampányelemzés az alkotókkal és kritika a szakmától. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az alapítása 40. évfordulóját ünneplő Hongkong Balett megadta a módját az ünneplésnek új reklámjában.

A VMLY&R által fejlesztett kampány a Vodafone korlátlan mobilvideós tarifacsomagját hirdeti. 

Gál Sarolta, a DDB Budapest stratégiai igazgatója a hosszú távon fenntartható üzleti növekedés mechanizmusába vezet be titeket. (X)

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Egy szóval lehet illetni ezt a kampányt: szánalmas. Ennél több szót pedig nem is érdemel.
#
Most komolyan, nem hiszem el hogy még mindig itt tartunk, hogy kirakunk egy teaser plakátot - amin szinte tök mindegy hogy mi van -és megpróbáljuk megmagyarázni, hogy
felkeltettük az érdeklődést.

Semiféle érdeklődés nem keltett fel, egyszerűen bele kéne abba is gondolni, hogy az egész ország ki van plakátozva ezzel, teljesen természetes, hogy elgondolkozik
bárki aki látta a plakátot, hogy mi ez.
Ha kiraktunk volna egy római II.-est egy plakát közepére, arról is beszéltek volna az emberek, hogy mi lehet ez. Az egész csak pénz kérdése. Vegyük már észre, ha
kirakunk 500 db teaser plakátot az országba arról beszélni fognak az emberek, nem kell hozzá zseninek lenni.

Ugyenez a helyzet egy Barátok közt sorozattal. Hiába nem nézem, mégis annyi irányból kapok róla információt, hogy szinte tudom, kik a szereplők, de ettől még nem
nézem, és ezt kéne megértenie egy reklámosnak, hogy attól, hogy ismerem még nem generál vásárlást vagy nézettséget....

Ne haragudjon senki a kampány alkotói közül és a nézők közül sem, de ez a kreatív az egyszerűsűgével az egyszerű embereknek szól, akik az RTL egyszerű adásait
nézik és azt is várják Tőle.
EngHol van ez már a csirkés vonaltól - pedig ugyanaz az adó....

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés