hirdetés
hirdetés
hirdetés

A mém hat, gyarapít, de nem alkot

Az RTL II kampányából már azelőtt mém lett, hogy tudni lehetett volna, ki áll az egyszerű képekkel és szöveggel készült plakátok mögött. Kampányelemzés az alkotókkal és kritika a szakmától. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Hajónapló címmel indított kulturális műsort a Youtube-on lehet streamelni.

Nyílt pályázat, a nyertes munkát a 2021-es ünnepi évben fogják használni.

Az animációs stúdió sokáig vonakodott az online jelenléttől.

Bodó Teodóra felel a Bosch csoport vállalati kommunikációjáért és a kormányzati kapcsolatokért Magyarországon és az Adriai régióban.

Az Álarcos énekes indulása hamarosan várható.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Egy szóval lehet illetni ezt a kampányt: szánalmas. Ennél több szót pedig nem is érdemel.
#
Most komolyan, nem hiszem el hogy még mindig itt tartunk, hogy kirakunk egy teaser plakátot - amin szinte tök mindegy hogy mi van -és megpróbáljuk megmagyarázni, hogy
felkeltettük az érdeklődést.

Semiféle érdeklődés nem keltett fel, egyszerűen bele kéne abba is gondolni, hogy az egész ország ki van plakátozva ezzel, teljesen természetes, hogy elgondolkozik
bárki aki látta a plakátot, hogy mi ez.
Ha kiraktunk volna egy római II.-est egy plakát közepére, arról is beszéltek volna az emberek, hogy mi lehet ez. Az egész csak pénz kérdése. Vegyük már észre, ha
kirakunk 500 db teaser plakátot az országba arról beszélni fognak az emberek, nem kell hozzá zseninek lenni.

Ugyenez a helyzet egy Barátok közt sorozattal. Hiába nem nézem, mégis annyi irányból kapok róla információt, hogy szinte tudom, kik a szereplők, de ettől még nem
nézem, és ezt kéne megértenie egy reklámosnak, hogy attól, hogy ismerem még nem generál vásárlást vagy nézettséget....

Ne haragudjon senki a kampány alkotói közül és a nézők közül sem, de ez a kreatív az egyszerűsűgével az egyszerű embereknek szól, akik az RTL egyszerű adásait
nézik és azt is várják Tőle.
EngHol van ez már a csirkés vonaltól - pedig ugyanaz az adó....
hirdetés

Tenyérrel fizető technológiát fejleszt az Amazon.

A fiatalok hat kategóriában versenyezhetnek.

Angela Merkel és Hillary Clinton is a családon belüli erőszak áldozatává vált a képek szerint.

A Table Budapestben tartották az összejövetelt január 16-án.

25 kiválasztott festményt helyeztek ki busz- és villamosmegállókban lévő citylightokra.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés