hirdetés
hirdetés
hirdetés

A mém hat, gyarapít, de nem alkot

Az RTL II kampányából már azelőtt mém lett, hogy tudni lehetett volna, ki áll az egyszerű képekkel és szöveggel készült plakátok mögött. Kampányelemzés az alkotókkal és kritika a szakmától. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ezentúl nem csak a csatornán támogatja a fiatal tehetségeket a csatorna.

A túlfogyasztásra és a tudatos jövőtervezésre hívja fel a figyelmet az OTP kampánya. A bejelentőt olvashatjátok.

Ezért futhatunk bele könnyen ma a világnap szpotjába a magyar csatornákon is.

Boldog díjazottak, ölelkező kreatívok, minden, ami egy díjátadóhoz dukál.

6 milliárd körüli reklámbevételt kezel továbbra is a Media Services Company.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Egy szóval lehet illetni ezt a kampányt: szánalmas. Ennél több szót pedig nem is érdemel.
#
Most komolyan, nem hiszem el hogy még mindig itt tartunk, hogy kirakunk egy teaser plakátot - amin szinte tök mindegy hogy mi van -és megpróbáljuk megmagyarázni, hogy
felkeltettük az érdeklődést.

Semiféle érdeklődés nem keltett fel, egyszerűen bele kéne abba is gondolni, hogy az egész ország ki van plakátozva ezzel, teljesen természetes, hogy elgondolkozik
bárki aki látta a plakátot, hogy mi ez.
Ha kiraktunk volna egy római II.-est egy plakát közepére, arról is beszéltek volna az emberek, hogy mi lehet ez. Az egész csak pénz kérdése. Vegyük már észre, ha
kirakunk 500 db teaser plakátot az országba arról beszélni fognak az emberek, nem kell hozzá zseninek lenni.

Ugyenez a helyzet egy Barátok közt sorozattal. Hiába nem nézem, mégis annyi irányból kapok róla információt, hogy szinte tudom, kik a szereplők, de ettől még nem
nézem, és ezt kéne megértenie egy reklámosnak, hogy attól, hogy ismerem még nem generál vásárlást vagy nézettséget....

Ne haragudjon senki a kampány alkotói közül és a nézők közül sem, de ez a kreatív az egyszerűsűgével az egyszerű embereknek szól, akik az RTL egyszerű adásait
nézik és azt is várják Tőle.
EngHol van ez már a csirkés vonaltól - pedig ugyanaz az adó....
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés