hirdetés
hirdetés
hirdetés

A mém hat, gyarapít, de nem alkot

Az RTL II kampányából már azelőtt mém lett, hogy tudni lehetett volna, ki áll az egyszerű képekkel és szöveggel készült plakátok mögött. Kampányelemzés az alkotókkal és kritika a szakmától. 

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Megunták a hamis IKEA-pólókat, előálltak egy saját kollekcióval.

Gyerek- és sportcsatornák is bekerülnek a kínálatba.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Egy szóval lehet illetni ezt a kampányt: szánalmas. Ennél több szót pedig nem is érdemel.
#
Most komolyan, nem hiszem el hogy még mindig itt tartunk, hogy kirakunk egy teaser plakátot - amin szinte tök mindegy hogy mi van -és megpróbáljuk megmagyarázni, hogy
felkeltettük az érdeklődést.

Semiféle érdeklődés nem keltett fel, egyszerűen bele kéne abba is gondolni, hogy az egész ország ki van plakátozva ezzel, teljesen természetes, hogy elgondolkozik
bárki aki látta a plakátot, hogy mi ez.
Ha kiraktunk volna egy római II.-est egy plakát közepére, arról is beszéltek volna az emberek, hogy mi lehet ez. Az egész csak pénz kérdése. Vegyük már észre, ha
kirakunk 500 db teaser plakátot az országba arról beszélni fognak az emberek, nem kell hozzá zseninek lenni.

Ugyenez a helyzet egy Barátok közt sorozattal. Hiába nem nézem, mégis annyi irányból kapok róla információt, hogy szinte tudom, kik a szereplők, de ettől még nem
nézem, és ezt kéne megértenie egy reklámosnak, hogy attól, hogy ismerem még nem generál vásárlást vagy nézettséget....

Ne haragudjon senki a kampány alkotói közül és a nézők közül sem, de ez a kreatív az egyszerűsűgével az egyszerű embereknek szól, akik az RTL egyszerű adásait
nézik és azt is várják Tőle.
EngHol van ez már a csirkés vonaltól - pedig ugyanaz az adó....
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés