hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Meki a legjobb munkahely

A Kulcs-Soft, az FGSZ Földgázszállító és a McDonald's dolgozói jelenleg a legelkötelezettebbek a Világgazdaság – Aon Hewitt Legjobb Munkahely idei felmérése szerint. A reklám és média szektorban ezúttal nem hirdettek eredményt, az évtized győztese a Debreceni Hőszolgáltató lett.

hirdetés

Tizedik alkalommal végezte el idén a Legjobb Munkahely Felmérést Magyarországon az Aon Hewitt, amely 148 vállalat 30 ezer munkatársát és 700 felsővezetőjét kérdezte meg arról, hogy mit gondol a jelenlegi munkahelyéről. Az eredmények szerint a magyar dolgozók közül kevesebben tartanak ugyan az állásuk elvesztésétől, mint tavaly, de továbbra is gyengének ítélik meg a munkaerőpiaci esélyeiket. Minden hatodik dolgozó kimondottan tart az álláskereséstől, és a megkérdezettek közel harmada hosszas utánajárással számol, amennyiben új munkahelyet kellene keresnie.

Bár az elmúlt tíz évben alig változtak azok a tényezők, amelyek a munkavállalókat elkötelezetté teszik – őszinte, emberközpontú vezetés, megfelelő karrierlehetőségek biztosítása, érdemek elismerése és munkáltatói hitelesség, – egyre nagyobb jelentősége lett a vállalati hírnévnek, és annak, hogy a cég mennyire tartja be a dolgozóknak tett ígéreteit. 2010-ben a hazai dolgozók kevesebb, mint fele véli úgy, hogy a vállalatáról kialakult külső kép összhangban áll személyes tapasztalataival, míg a legjobb munkahelyeknél a dolgozók több mint háromnegyede gondolja ezt. Az utóbbi években egyre fontosabb a hr is: idén az egyik legnagyobb különbség a legjobbak és az átlagos cégek között a személyzeti ügyek kezelése volt.

A dolgozói létszám szerinti bontásban idén két helyen is megismétlődött a tavalyi eredmény: a 250 fő alatti vállalatok közül a legjobb munkahely megint a Kulcs-Soft lett, a 250 és 1000 fő közötti mezőnyben pedig az FGSZ Földgázszállító duplázott. Az 1000 fő feletti vállalatoknál azonban a McDonald’s lelökte a dobogó első fokáról az Ericsson Magyarországot. A felmérés tizedik születésnapja alkalmából kihirdetett Évtized Legjobb Munkahelye díjat a Debreceni Hőszolgáltató kapta, amely tíz év alatt négyszer nyerte el a legjobb munkahely címet.

A reklám és média szektorban sem ismétlődött meg a tavaly még régiós szinten is sikeres Mediaedge:cia (azóta MEC) 2008-as és tavalyi győzelme, idén ebben az iparágban nem hirdetett győztest az Aon Hewitt. Bakos Réka, a felmérés vezetője a Kreatív Online kérdésére elmondta, ennek az a magyarázata, hogy tíz induló alatt nem hozzák nyilvánosságra az eredményt, márpedig ebből a szektorból idén csak hét-nyolc cég jelentkezett a legjobb munkahely címért. A szektorra jellemző egyéb adatokról a szakember hétfőre ígért részletesebb tájékoztatást, a tavalyi iparági jelentést itt elolvashatja.

Magyarország legjobb munkahelyei 2010-ben

250 fő alatti vállalatok
1. Kulcs-Soft
2. Merck
3. Debreceni Hőszolgáltató

250-1000 fő közötti vállalatok
1. FGSZ Földgázszállító
2. Nyírségvíz
3. Novartis Hungária

1000 fő feletti vállalatok
1. McDonald's Magyarországi Étterem Hálózat
Ebben a kategóriában nem hirdettek második és harmadik helyezettet.

Iparági győztesek
IT/Telekom: Kulcs-Soft
Gyógyszeripar: Merck
Víziközmű vállalatok: Nyírségvíz
Pénzügy: Fundamenta-Lakáskassza
Szolgáltatóközpontok: Diageo Business Services
FMCG: Milupa-Nutricia
Kereskedelem: S Model - Marks & Spencer
Termelés: Mars Magyarország

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés