hirdetés
hirdetés
hirdetés

A medve bevackolta magát az első helyre

A BETC Paris által a Canal+-nak készített The Bear reklámja lett 2012 legtöbbet díjazott reklámja, és amióta csak a Gunn Report  létezik, ez a szpot nyerte az adott évben a legtöbb díjat.

hirdetés

A reklámfesztiválokon elért eredményeket pontozó The Gunn Report publikálta a 2012-es kreatívteljesítményre vonatkozó listáit. Eszerint - és amúgy is teljesen megérdemelten - a BETC Paris által a Canal+ tévécsatornának készített The Bear lett a tavalyi év legtöbbet díjazott reklámja, a The Gunn Report 14 éves története során pedig soha ennyi díjat nem kapott még reklám (egyébként 2010-ben is a Canal+ reklámja kapta a legtöbb díjat, akkor a Closet) .

Szintén nagyon sok díjat nyert 2012-ben a vicces Dads in Brief (BGH) a buenos aires-i Del Campo Nazca Saatchi & Saatchitól, a (Doritos) Dip Desperado a londoni AMV BBDO-tól és a kiborítóan gejl, és kibírhatatlanul hosszú The Long Wait (John Lewis) a szintén londoni Adam&Eve DDB-től.





A Samsonite-nak a JWT Shanghai által készített Heaven and Hell érdemelte ki a legtöbb díjat elnyerő print-hirdetése és kampánya díjat is, ezzel pedig dupláztak, mivel 2011-ben is ez a print hirdetés nyerte a legtöbb díjat. Digitális kategóriában az Intel „Museum of Me”-je nyert, amelyet a tokiói Projector készített.

 

A legtöbb díjat elnyerő ügynökség a Wieden & Kennedy volt (2. Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi, 3. BBH, 4. AlmapBBDO, 5. Adam&Eve DDB és Dentsu Tokyo), a legdíjazottabb hálózat már hetedik éve a BBDO (2. DDB, 3. Ogilvy, 4. Leo Burnett, 5. Young & Rubicam), míg a külön film- és digitális- kategóriákban is a BBDO hálózata nyert.

A médiaügynökségek között, sorozatban hetedszer az OMD Worldwide volt 2012-ben a legkreatívabb hálózat (2.Mindshare, 3. Starcom), a WPP GroupM a legtöbb díjat elnyert holding, míg a legtöbb díjat elnyerő hirdető a Coca-Cola volt.

(forrás: Adweek.com/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés