hirdetés
hirdetés
hirdetés

A medve bevackolta magát az első helyre

A BETC Paris által a Canal+-nak készített The Bear reklámja lett 2012 legtöbbet díjazott reklámja, és amióta csak a Gunn Report  létezik, ez a szpot nyerte az adott évben a legtöbb díjat.

hirdetés

A reklámfesztiválokon elért eredményeket pontozó The Gunn Report publikálta a 2012-es kreatívteljesítményre vonatkozó listáit. Eszerint - és amúgy is teljesen megérdemelten - a BETC Paris által a Canal+ tévécsatornának készített The Bear lett a tavalyi év legtöbbet díjazott reklámja, a The Gunn Report 14 éves története során pedig soha ennyi díjat nem kapott még reklám (egyébként 2010-ben is a Canal+ reklámja kapta a legtöbb díjat, akkor a Closet) .

Szintén nagyon sok díjat nyert 2012-ben a vicces Dads in Brief (BGH) a buenos aires-i Del Campo Nazca Saatchi & Saatchitól, a (Doritos) Dip Desperado a londoni AMV BBDO-tól és a kiborítóan gejl, és kibírhatatlanul hosszú The Long Wait (John Lewis) a szintén londoni Adam&Eve DDB-től.





A Samsonite-nak a JWT Shanghai által készített Heaven and Hell érdemelte ki a legtöbb díjat elnyerő print-hirdetése és kampánya díjat is, ezzel pedig dupláztak, mivel 2011-ben is ez a print hirdetés nyerte a legtöbb díjat. Digitális kategóriában az Intel „Museum of Me”-je nyert, amelyet a tokiói Projector készített.

 

A legtöbb díjat elnyerő ügynökség a Wieden & Kennedy volt (2. Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi, 3. BBH, 4. AlmapBBDO, 5. Adam&Eve DDB és Dentsu Tokyo), a legdíjazottabb hálózat már hetedik éve a BBDO (2. DDB, 3. Ogilvy, 4. Leo Burnett, 5. Young & Rubicam), míg a külön film- és digitális- kategóriákban is a BBDO hálózata nyert.

A médiaügynökségek között, sorozatban hetedszer az OMD Worldwide volt 2012-ben a legkreatívabb hálózat (2.Mindshare, 3. Starcom), a WPP GroupM a legtöbb díjat elnyert holding, míg a legtöbb díjat elnyerő hirdető a Coca-Cola volt.

(forrás: Adweek.com/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés