hirdetés
hirdetés
hirdetés

A medve bevackolta magát az első helyre

A BETC Paris által a Canal+-nak készített The Bear reklámja lett 2012 legtöbbet díjazott reklámja, és amióta csak a Gunn Report  létezik, ez a szpot nyerte az adott évben a legtöbb díjat.

hirdetés

A reklámfesztiválokon elért eredményeket pontozó The Gunn Report publikálta a 2012-es kreatívteljesítményre vonatkozó listáit. Eszerint - és amúgy is teljesen megérdemelten - a BETC Paris által a Canal+ tévécsatornának készített The Bear lett a tavalyi év legtöbbet díjazott reklámja, a The Gunn Report 14 éves története során pedig soha ennyi díjat nem kapott még reklám (egyébként 2010-ben is a Canal+ reklámja kapta a legtöbb díjat, akkor a Closet) .

Szintén nagyon sok díjat nyert 2012-ben a vicces Dads in Brief (BGH) a buenos aires-i Del Campo Nazca Saatchi & Saatchitól, a (Doritos) Dip Desperado a londoni AMV BBDO-tól és a kiborítóan gejl, és kibírhatatlanul hosszú The Long Wait (John Lewis) a szintén londoni Adam&Eve DDB-től.





A Samsonite-nak a JWT Shanghai által készített Heaven and Hell érdemelte ki a legtöbb díjat elnyerő print-hirdetése és kampánya díjat is, ezzel pedig dupláztak, mivel 2011-ben is ez a print hirdetés nyerte a legtöbb díjat. Digitális kategóriában az Intel „Museum of Me”-je nyert, amelyet a tokiói Projector készített.

 

A legtöbb díjat elnyerő ügynökség a Wieden & Kennedy volt (2. Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi, 3. BBH, 4. AlmapBBDO, 5. Adam&Eve DDB és Dentsu Tokyo), a legdíjazottabb hálózat már hetedik éve a BBDO (2. DDB, 3. Ogilvy, 4. Leo Burnett, 5. Young & Rubicam), míg a külön film- és digitális- kategóriákban is a BBDO hálózata nyert.

A médiaügynökségek között, sorozatban hetedszer az OMD Worldwide volt 2012-ben a legkreatívabb hálózat (2.Mindshare, 3. Starcom), a WPP GroupM a legtöbb díjat elnyert holding, míg a legtöbb díjat elnyerő hirdető a Coca-Cola volt.

(forrás: Adweek.com/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés