hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mediator és a Café is fődíjas a CMA-n

Átadtuk az ötödik Content+Marketing Award díjait. A versenyre 142 nevezés érkezett, ebből 53 került fel a shortlistre. Szép számmal vihetett haza díjat a Mindshare (a legtöbb aranyat is ők szerezték), a Wavemaker, az Uniomedia és a Sakkom is, a két fődíjat pedig a Café Communications és a Mediator munkáinak ítélte a zsűri.

hirdetés

A díjátadó június 7-én rendeztük az Ankertben. Az előző évekhez képest változás volt idén, hogy a Kreatív PR Toplistán a CMA súlya nem 50, hanem 70 lesz. Illetve, idén - hasonlóan a Prizmához, Hipnózishoz és Lollipophoz - ennél a versenynél is két külön zsűri volt: egy nagy létszámú online és egy 11 fős személyes.

Íme az eredmények, a cikk aljára görgetve pedig a díjátadó képeit lehet nézegetni.

 

A) FŐKATEGÓRIA - Téma szerinti bontás

AUTÓ ÉS GÉPJÁRMŰ

BRONZ
-          pályázat: Pilkington: A nagy szélvédőteszt
-          pályázó: Republic PR – Member of Republic Group
-          megbízó: Pilkington AGR Hungary

EZÜST
-          pályázat: Mercedes-Benz: Felfedezők a hátsó ülésen online videósorozat
-          pályázó: Wavemaker
-          társpályázó: Umbrella Kreatív Műhely
-          megbízó: Mercedes-Benz Hungária

 

B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK

BRONZ
-          pályázat: Nyisd ki a szánkat! Influencer Magazin: (papír)formába öntött véleményvezérek
-          pályázó: SAKKOM Interaktív

 

PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK

EZÜST
-          pályázat: Felújítalak
-          pályázó: Mito
-          társpályázó: Café Communications
-          megbízó: OTP Bank

 

EGYESÜLETEK, SZERVEZETEK

ARANY
-          pályázat: Extra íz
-          pályázó: Mediator Group
-          megbízó: Ételt az Életért Közhasznú Alapítvány    

 

FMCG TERMÉKEK

EZÜST
-          pályázat: Staropramen Ízművek
-          pályázó: UP Advertising
-          társpályázó: Branditorial
-          megbízó: Borsodi Sörgyár

EZÜST
-          pályázat: TuddHogyÉrtsd!
-          pályázó: POME        
-          megbízó: SCA, OmegaPharma, Sanofi és a Rossmann

ARANY
-          pályázat: Axe – Find Your Magic
-          pályázó: Mindshare  
-          megbízó: Unilever Magyarország

 

MŰVÉSZET, SZÓRAKOZÁS

BRONZ
-          pályázat: Arany200 Facebook oldal
-          pályázó: Salt Communications
-          megbízó: Petőfi Irodalmi Múzeum

EZÜST
-          pályázat: Voltál már Dán királyfi? Még lehetsz!
-          pályázó: Republic PR – Member of Republic Group         
-          megbízó: Katona József Színház                  

 

SPORT, REKREÁCIÓ

EZÜST
-          pályázat: A molcsapat.hu content marketing szolgáltatásának megújítása
-          pályázó: Neo Interactive
-          megbízó: MOL

 

B) FŐKATEGÓRIA - Médiatípusok

 

SZÖVEGALAPÚ MEGOLDÁSOK

EZÜST
-          pályázat: Nyisd ki a szánkat! Influencer Magazin: (papír)formába öntött véleményvezérek
-          pályázó: SAKKOM Interaktív

 

DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK

BRONZ
-          pályázat: UPC Wifipedia
-          pályázó: Fastbridge
-          megbízó: UPC Magyarország           

 

INTEGRÁLT MEGOLDÁSOK

ARANY
-          pályázat: Fanta Elnöki Főnökség
-          pályázó: Café Communications
-          társpályázó: Be Social, Starcom
-          megbízó: The Coca-Cola Company

 

MOZGÓKÉPALAPÚ MEGOLDÁSOK

EZÜST
-          pályázat: Mercedes-Benz: Felfedezők a hátsó ülésen online videósorozat
-          pályázó: Wavemaker
-          társpályázó: Umbrella Kreatív Műhely
-          megbízó: Mercedes-Benz Hungária

 

VÁSÁROLT MÉDIAFELÜLETEKEN FUTÓ KAMPÁNYOK

EZÜST
-          pályázat: Aspirin Complex – Igazolt hiányzás
-          pályázó: Next Wave Europe
-          társpályázó: CEMP Sales House, Index
-          megbízó: Bayer Hungária

EZÜST
-          pályázat: Felújítalak 
-          pályázó: Mito
-          társpályázó: Café Communications
-          megbízó: OTP Bank

ARANY
-          pályázat: Axe – Find Your Magic
-          pályázó: Mindshare
-          megbízó: Unilever Magyarország

 

SAJÁT FELÜLETEN FUTÓ MEGOLDÁSOK                                   

BRONZ
-          pályázat: „A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni?” – Digitális szülők
-          pályázó: SAKKOM Interaktív
-          társpályázó: Hintalovon Alapítvány
-          megbízó: Vidanet

BRONZ
-          pályázat: Anyamonológ
-          pályázó: Uniomedia Communications
-          megbízó: Nestlé Hungária    

BRONZ
-          pályázat: Konyhakémia az élelmiszer-biztonságért
-          pályázó: WESSLING Hungary

EZÜST
-          pályázat: Álljon meg egy novellára!
-          pályázó: Uniomedia Communications
-          megbízó: JCDecaux Hungary                                              

ARANY
-          pályázat: iPon Benéző
-          pályázó: Wavemaker, társpályázó: Why(?)
-          megbízó: Ipon Computer

                                  

 

AZ ÉV CONTENT MARKETING MEGOLDÁSA

FŐDÍJ
-          pályázat: Extra íz
-          pályázó: Mediator Group
-          megbízó: Ételt az Életért Közhasznú Alapítvány

A Mediator Group csapata - további képekért kattints!
A Mediator Group csapata - további képekért kattints!

FŐDÍJ
-          pályázat: Fanta Elnöki Főnökség
-          pályázó: Café Communications
-          társpályázó: Be Social, Starcom
-          megbízó: The Coca-Cola Company

A Café Communications csapata - további képekért kattints!
A Café Communications csapata - további képekért kattints!

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés