hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mediator és a Café is fődíjas a CMA-n

Átadtuk az ötödik Content+Marketing Award díjait. A versenyre 142 nevezés érkezett, ebből 53 került fel a shortlistre. Szép számmal vihetett haza díjat a Mindshare (a legtöbb aranyat is ők szerezték), a Wavemaker, az Uniomedia és a Sakkom is, a két fődíjat pedig a Café Communications és a Mediator munkáinak ítélte a zsűri.

hirdetés

A díjátadó június 7-én rendeztük az Ankertben. Az előző évekhez képest változás volt idén, hogy a Kreatív PR Toplistán a CMA súlya nem 50, hanem 70 lesz. Illetve, idén - hasonlóan a Prizmához, Hipnózishoz és Lollipophoz - ennél a versenynél is két külön zsűri volt: egy nagy létszámú online és egy 11 fős személyes.

Íme az eredmények, a cikk aljára görgetve pedig a díjátadó képeit lehet nézegetni.

 

A) FŐKATEGÓRIA - Téma szerinti bontás

AUTÓ ÉS GÉPJÁRMŰ

BRONZ
-          pályázat: Pilkington: A nagy szélvédőteszt
-          pályázó: Republic PR – Member of Republic Group
-          megbízó: Pilkington AGR Hungary

EZÜST
-          pályázat: Mercedes-Benz: Felfedezők a hátsó ülésen online videósorozat
-          pályázó: Wavemaker
-          társpályázó: Umbrella Kreatív Műhely
-          megbízó: Mercedes-Benz Hungária

 

B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK

BRONZ
-          pályázat: Nyisd ki a szánkat! Influencer Magazin: (papír)formába öntött véleményvezérek
-          pályázó: SAKKOM Interaktív

 

PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK

EZÜST
-          pályázat: Felújítalak
-          pályázó: Mito
-          társpályázó: Café Communications
-          megbízó: OTP Bank

 

EGYESÜLETEK, SZERVEZETEK

ARANY
-          pályázat: Extra íz
-          pályázó: Mediator Group
-          megbízó: Ételt az Életért Közhasznú Alapítvány    

 

FMCG TERMÉKEK

EZÜST
-          pályázat: Staropramen Ízművek
-          pályázó: UP Advertising
-          társpályázó: Branditorial
-          megbízó: Borsodi Sörgyár

EZÜST
-          pályázat: TuddHogyÉrtsd!
-          pályázó: POME        
-          megbízó: SCA, OmegaPharma, Sanofi és a Rossmann

ARANY
-          pályázat: Axe – Find Your Magic
-          pályázó: Mindshare  
-          megbízó: Unilever Magyarország

 

MŰVÉSZET, SZÓRAKOZÁS

BRONZ
-          pályázat: Arany200 Facebook oldal
-          pályázó: Salt Communications
-          megbízó: Petőfi Irodalmi Múzeum

EZÜST
-          pályázat: Voltál már Dán királyfi? Még lehetsz!
-          pályázó: Republic PR – Member of Republic Group         
-          megbízó: Katona József Színház                  

 

SPORT, REKREÁCIÓ

EZÜST
-          pályázat: A molcsapat.hu content marketing szolgáltatásának megújítása
-          pályázó: Neo Interactive
-          megbízó: MOL

 

B) FŐKATEGÓRIA - Médiatípusok

 

SZÖVEGALAPÚ MEGOLDÁSOK

EZÜST
-          pályázat: Nyisd ki a szánkat! Influencer Magazin: (papír)formába öntött véleményvezérek
-          pályázó: SAKKOM Interaktív

 

DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK

BRONZ
-          pályázat: UPC Wifipedia
-          pályázó: Fastbridge
-          megbízó: UPC Magyarország           

 

INTEGRÁLT MEGOLDÁSOK

ARANY
-          pályázat: Fanta Elnöki Főnökség
-          pályázó: Café Communications
-          társpályázó: Be Social, Starcom
-          megbízó: The Coca-Cola Company

 

MOZGÓKÉPALAPÚ MEGOLDÁSOK

EZÜST
-          pályázat: Mercedes-Benz: Felfedezők a hátsó ülésen online videósorozat
-          pályázó: Wavemaker
-          társpályázó: Umbrella Kreatív Műhely
-          megbízó: Mercedes-Benz Hungária

 

VÁSÁROLT MÉDIAFELÜLETEKEN FUTÓ KAMPÁNYOK

EZÜST
-          pályázat: Aspirin Complex – Igazolt hiányzás
-          pályázó: Next Wave Europe
-          társpályázó: CEMP Sales House, Index
-          megbízó: Bayer Hungária

EZÜST
-          pályázat: Felújítalak 
-          pályázó: Mito
-          társpályázó: Café Communications
-          megbízó: OTP Bank

ARANY
-          pályázat: Axe – Find Your Magic
-          pályázó: Mindshare
-          megbízó: Unilever Magyarország

 

SAJÁT FELÜLETEN FUTÓ MEGOLDÁSOK                                   

BRONZ
-          pályázat: „A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni?” – Digitális szülők
-          pályázó: SAKKOM Interaktív
-          társpályázó: Hintalovon Alapítvány
-          megbízó: Vidanet

BRONZ
-          pályázat: Anyamonológ
-          pályázó: Uniomedia Communications
-          megbízó: Nestlé Hungária    

BRONZ
-          pályázat: Konyhakémia az élelmiszer-biztonságért
-          pályázó: WESSLING Hungary

EZÜST
-          pályázat: Álljon meg egy novellára!
-          pályázó: Uniomedia Communications
-          megbízó: JCDecaux Hungary                                              

ARANY
-          pályázat: iPon Benéző
-          pályázó: Wavemaker, társpályázó: Why(?)
-          megbízó: Ipon Computer

                                  

 

AZ ÉV CONTENT MARKETING MEGOLDÁSA

FŐDÍJ
-          pályázat: Extra íz
-          pályázó: Mediator Group
-          megbízó: Ételt az Életért Közhasznú Alapítvány

A Mediator Group csapata - további képekért kattints!
A Mediator Group csapata - további képekért kattints!

FŐDÍJ
-          pályázat: Fanta Elnöki Főnökség
-          pályázó: Café Communications
-          társpályázó: Be Social, Starcom
-          megbízó: The Coca-Cola Company

A Café Communications csapata - további képekért kattints!
A Café Communications csapata - további képekért kattints!

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés