hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mediacom szerezte globálisan a legnagyobb értékű üzletet 2018-ban

A 2,2 milliárd dollárból 893 milliónyi meglévő ügyfelek megtartásából származott.

hirdetés

A COMvergence New Business Barometer jelentése szerint a MediaCom médiaügynökség tavaly összesen 2,2 milliárd dollár értékben szerzett üzletet, beszámítva ebbe a 893 millió dollárnyi olyan korábbi megbízást, amelyet az ügynökség 2018-ban védett meg tendereken. A 2,2 milliárd dollár 90 százaléka a 12 toppiacon realizálódott - adta hírül az ügynökség. 2017-ben ugyanez az összeg 2,1 milliárd dollár volt.

A legfontosabb új ügyfelek közé tartozik az Adidas, a Bose, a Hilton és a Mars, míg a megvédett megbízások között volt a Shellt és a brit piacon a Sky-t.

A globális első helyezésen túl a MediaCom bizonyult a legsikeresebbnek az észak-amerikai és az ázsiai-csendes-óceáni régióban is.

A COMvergence a számítás során több mint 2250 médiaügynökségi tendert vizsgált meg 34 országban. Ezek a tranzakciók összesen 30,4 milliárd dollárt mozgattak meg.
 
A MediaCom egyébként a RECMA ügynökségi lista new business rangsorát is megnyerte, a RECMA számításai szerint az ügynökség 2,76 milliárd dollár értékben szerzett új megbízásokat. A két összeg közötti eltérésről kérdéseket küldtünk a Mediacomnak, de valószínűleg módszertani különbségekről, és ebből fakadóan eltérő becslésekről van szó. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés