hirdetés
hirdetés
hirdetés

A MediaCom lett az Adidas médiaügynökségi partnere

Az ügynökség 2018 szeptemberétől dolgozik a hirdető 2020-tól életbe lépő „Creating the New” nevet viselő stratégiáján.

hirdetés

Az adidas a MediaComot választotta stratégiai médiaügynökségi partnerének, ezzel a márkatulajdonos először konszolidálta globális médiamegbízását. A MediaCom a 2020-tól életbe lépő „Creating the New” nevet viselő stratégia megvalósításán fog dolgozni.

A MediaCom nem kizárólag hagyományos médiatervezési és -vásárlási szolgáltatásokat nyújt az adidas és a Reebok márkák számára, hanem integrált médiatanácsadást is végez, emellett a fogyasztói insightok és a mérés-elemzés területén is együttműködik ügyfelével.

Az adidas márkához kapcsolódó feladatokért a londoni, míg a Reebok-megbízásért a New York-i iroda felel elsősorban, de a lokális kampányok során a helyi irodák – így a budapesti is – aktív részesei lesznek a munkának.

“Új ügynökségünk osztja a motivációinkat. Ettől az együttműködéstől olyan megoldásokat várunk, amelyek segítségével sikerrel szólíthatjuk meg a trendeket diktáló városi fogyasztókat, akik kulturális befolyásuk révén döntő hatást tudnak gyakorolni a márkáink iránti érdeklődésre és keresletre” – mondta el Jocelyn Robiot, az adidas marketingért felelős alelnöke, utalva arra is, hogy az új stratégia egyik pillérét a városok alkotják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés