hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Media Hungarynek költöznie kell, per lesz

A Media Hungary hat nappal a kezdés előtt helyszínt változtat. Az eddigi helyszín vezérigazgatója szerint nem volt szerződés, a szervezők jogi képviselője viszont vasárnapi e-mailekre is hivatkozik. A Media Hungary perel.

hirdetés

Hat nappal a kezdés előtt költöznie kell a Media Hungarynek az eseménynek 13 éve helyet adó Club Tihanyból. A helyszín vezérigazgatója szerint nem volt megkötött szerződés, és kiadta a 18-19-i napokat másnak. A Media Hungary ügyvédje, dr. Ruttner György szerint azonban még 8-án, vasárnap is folyt a levelezés a részletekről a Club Tihany értékesítési igazgatójával. Az új helyszín a balatonfüredi Balaton Szabadidő és Konferenciaközpont lesz.

„A Média Hungary című rendezvény szervezője annak ellenére hirdette meg az idei találkozót, hogy tudta, nincs még szerződése a helyszínként megjelölt Club Tihannyal” - közölte Szűcs Ákos, a Club Tihany Zrt. vezérigazgatója délelőtt az MTI-vel. Hozzátette továbbá: „a Média Hungária Bt. és annak vezetője, Csermely Ákos, visszaélve a résztvevők tekintélyével és médiabeli súlyával - annak ellenére, hogy elég magas részvételi díjat már beszedett - igen felelőtlenül nem kötött szerződést a rendezvényre. Annak ellenére hirdette meg az idei találkozót, hogy tudta, nincs még szerződése és arra az időre más már leszerződött a Club Tihannyal" - írta Szűcs Ákos.

Máshogy látják
„E-mailekkel dokumentálhatók az előkészületek, 8-án is kaptunk visszaigazolásokat, 9-én vasárnap pedig még további egyezkedések is voltak” – mondta dr. Ruttner György, a Media Hungary jogi képviselője a Kreatív Online megkeresésére. Az ügyvéd elmondta, hogy hétfőn egy olyan tartalmú levelet kaptak a Club Tihany vezérigazgatójától, hogy az értékesítési igazgatónak nem állt jogkörében részletekről tárgyalnia velük, és amiben közölte, hogy már leszerződött egy harmadik féllel a dátumra, de egyeztetnie kell. „Tudni akartuk, hogy ki a harmadik fél, de nem nevezték meg. Az egyezkedésnek ez lett volna részünkről az egyik feltétele” – mondta Ruttner. A Media Hungary az egyoldalú szerződésbontásra hivatkozva bepereli a Club Tihanyt.

A Media Hungary idén tehát Balatonfüreden lesz, a dátum, a program és az árak nem változnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Tavaly sem voltam, de idén sem megyek, nagy valószínűséggel nem is lenne se rám se rájuk igény :) Vannak ott nálam okosabb és tudományosabb "szakemberek" akik kitöltik
a teret és időt .....
#
ribbon, és hogy tetszett a tavalyi? Mert gondolom a tavalyi alapján látod úgy, hogy csökken azok száma, akik "csak" érdeklődők, nem előadók.
#
Számomra egy vicces dolog van ebben, hogy lassan több az előadó mint a rendezvényt látni akaró szakmabeli... Ez is mutatja, ez nem több annál, hogy egymásnak megmutassák
magukat a média zsoldosai, hogy mekkora ászok még mindig és, hogy most éppen hol osztják azt észt. A helyzet az, legalább most van ami feldobja az ide hiúság mágia
résztvevőit, mert nem kell egész Tihanyig elmenni egy kis magamutogatásért elég megállni Balatonfürednél...
#
Ezt nagyon benézte Csermely, abban bízni, hogy az országos monopóliummal bíró Club Tihany majd kirúg miatt valakit, akivel szerződése van.... Aszitte ekkora arc :)
Totál amatőrség szerződés nélkül meghirdetni egy rendezvényt. A legnagyobb öngól, hogy most veri magát, jövőre meg szépen visszasunnyog, mert nincs más helyszín.
Most kell ellen-médiahungaryt szervezni, milyen egy szar ez már, jövőre mi sokkal jobbat csinálunk :))) Balkán turist.
#
Kiváncsi lennék mi kell ahhoz, hogy a szálloda kilépjen egy évek óta folyamatos és biztos bevételt hozó üzletből... És az sem kérdés, hogy a média kinek a
szemszögéből fogja nézni a dolgot.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.