hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Media Hungarynek költöznie kell, per lesz

A Media Hungary hat nappal a kezdés előtt helyszínt változtat. Az eddigi helyszín vezérigazgatója szerint nem volt szerződés, a szervezők jogi képviselője viszont vasárnapi e-mailekre is hivatkozik. A Media Hungary perel.

hirdetés

Hat nappal a kezdés előtt költöznie kell a Media Hungarynek az eseménynek 13 éve helyet adó Club Tihanyból. A helyszín vezérigazgatója szerint nem volt megkötött szerződés, és kiadta a 18-19-i napokat másnak. A Media Hungary ügyvédje, dr. Ruttner György szerint azonban még 8-án, vasárnap is folyt a levelezés a részletekről a Club Tihany értékesítési igazgatójával. Az új helyszín a balatonfüredi Balaton Szabadidő és Konferenciaközpont lesz.

„A Média Hungary című rendezvény szervezője annak ellenére hirdette meg az idei találkozót, hogy tudta, nincs még szerződése a helyszínként megjelölt Club Tihannyal” - közölte Szűcs Ákos, a Club Tihany Zrt. vezérigazgatója délelőtt az MTI-vel. Hozzátette továbbá: „a Média Hungária Bt. és annak vezetője, Csermely Ákos, visszaélve a résztvevők tekintélyével és médiabeli súlyával - annak ellenére, hogy elég magas részvételi díjat már beszedett - igen felelőtlenül nem kötött szerződést a rendezvényre. Annak ellenére hirdette meg az idei találkozót, hogy tudta, nincs még szerződése és arra az időre más már leszerződött a Club Tihannyal" - írta Szűcs Ákos.

Máshogy látják
„E-mailekkel dokumentálhatók az előkészületek, 8-án is kaptunk visszaigazolásokat, 9-én vasárnap pedig még további egyezkedések is voltak” – mondta dr. Ruttner György, a Media Hungary jogi képviselője a Kreatív Online megkeresésére. Az ügyvéd elmondta, hogy hétfőn egy olyan tartalmú levelet kaptak a Club Tihany vezérigazgatójától, hogy az értékesítési igazgatónak nem állt jogkörében részletekről tárgyalnia velük, és amiben közölte, hogy már leszerződött egy harmadik féllel a dátumra, de egyeztetnie kell. „Tudni akartuk, hogy ki a harmadik fél, de nem nevezték meg. Az egyezkedésnek ez lett volna részünkről az egyik feltétele” – mondta Ruttner. A Media Hungary az egyoldalú szerződésbontásra hivatkozva bepereli a Club Tihanyt.

A Media Hungary idén tehát Balatonfüreden lesz, a dátum, a program és az árak nem változnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Tavaly sem voltam, de idén sem megyek, nagy valószínűséggel nem is lenne se rám se rájuk igény :) Vannak ott nálam okosabb és tudományosabb "szakemberek" akik kitöltik
a teret és időt .....
#
ribbon, és hogy tetszett a tavalyi? Mert gondolom a tavalyi alapján látod úgy, hogy csökken azok száma, akik "csak" érdeklődők, nem előadók.
#
Számomra egy vicces dolog van ebben, hogy lassan több az előadó mint a rendezvényt látni akaró szakmabeli... Ez is mutatja, ez nem több annál, hogy egymásnak megmutassák
magukat a média zsoldosai, hogy mekkora ászok még mindig és, hogy most éppen hol osztják azt észt. A helyzet az, legalább most van ami feldobja az ide hiúság mágia
résztvevőit, mert nem kell egész Tihanyig elmenni egy kis magamutogatásért elég megállni Balatonfürednél...
#
Ezt nagyon benézte Csermely, abban bízni, hogy az országos monopóliummal bíró Club Tihany majd kirúg miatt valakit, akivel szerződése van.... Aszitte ekkora arc :)
Totál amatőrség szerződés nélkül meghirdetni egy rendezvényt. A legnagyobb öngól, hogy most veri magát, jövőre meg szépen visszasunnyog, mert nincs más helyszín.
Most kell ellen-médiahungaryt szervezni, milyen egy szar ez már, jövőre mi sokkal jobbat csinálunk :))) Balkán turist.
#
Kiváncsi lennék mi kell ahhoz, hogy a szálloda kilépjen egy évek óta folyamatos és biztos bevételt hozó üzletből... És az sem kérdés, hogy a média kinek a
szemszögéből fogja nézni a dolgot.

Alekoszékat nem megfelelő korhatárba sorolta a csatorna.

A Supercharge pályázatát több mint 7000 jelentkezésből választották a legjobbnak.

Az alkalmazással a tévécsatornán nem közvetített meccseket is élőben lehet követni.

Naponta frissül majd az országokra lebontott lista.

Az új megállapodás értelmében a csatorna marad a Tour de France és a Vuelta otthona is.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók