hirdetés
hirdetés
hirdetés

A MAKSZ képviseli Cannes-t

Idén és jövőre is a MAKSZ lesz a Cannes-i reklámfesztivál hivatalos képviselője Magyarországon.

hirdetés

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) lesz a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szerződéses magyarországi képviselője 2011-ben és az azt követő évben. Az idei fesztiválnak június 19-25-ig ad otthont a dél-franciaországi fürdőváros.

A szervezők és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége között létrejött együttműködés szerint a MAKSZ első kézből értesül a fesztivál menetéről és az eseményekről, és feladata, hogy hazánkban elősegítse a fesztiválra és a díjátadó gálára való jelentkezést, megismertesse a fiatalokat a Cannes Young Lions versennyel, valamint bemutassa a fesztivált követően egy kiállítás keretében a győztes alkotásokat.

Aczél László, a MAKSZ elnöke elmondta, hogy a Cannes Lions együttműködési ajánlata megtiszteltetés a szövetség számára: „A fesztivál egyértelműen a reklámszakma legrangosabb eseménye, az iparágban ugyanúgy tekintenek az ott elnyerhető oroszlánokra, mint a filmszakmában az Oscar-díjakra. A MAKSZ célja a fesztivállal való együttműködéssel, hogy minél többen halljanak Magyarországon is a Cannes-i eseményekről, minél több magyar pályamunka jusson el a zsűrizésig és idővel minél többen indulhassanak jogos reményekkel az egyik oroszlánra” – fogalmazta meg a MAKSZ rövid- és hosszú távú elképzeléseit Aczél László.

A MAKSZ a cannes-i együttműködés mellett, az Eurobest reklámverseny képviseletét is elnyerte.

Idén 58. alkalommal rendezik meg a Cannes Lions-t. Tavaly több mint 24.000 pályamunkát küldtek be a 12 kategóriában, amelyek közül 3200 nevezés került a zsűri elé. A Cannes Lions 2011. március 4-ig várja a nevezéseket.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés