hirdetés
hirdetés
hirdetés

A MAKSZ képviseli Cannes-t

Idén és jövőre is a MAKSZ lesz a Cannes-i reklámfesztivál hivatalos képviselője Magyarországon.

hirdetés

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) lesz a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szerződéses magyarországi képviselője 2011-ben és az azt követő évben. Az idei fesztiválnak június 19-25-ig ad otthont a dél-franciaországi fürdőváros.

A szervezők és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége között létrejött együttműködés szerint a MAKSZ első kézből értesül a fesztivál menetéről és az eseményekről, és feladata, hogy hazánkban elősegítse a fesztiválra és a díjátadó gálára való jelentkezést, megismertesse a fiatalokat a Cannes Young Lions versennyel, valamint bemutassa a fesztivált követően egy kiállítás keretében a győztes alkotásokat.

Aczél László, a MAKSZ elnöke elmondta, hogy a Cannes Lions együttműködési ajánlata megtiszteltetés a szövetség számára: „A fesztivál egyértelműen a reklámszakma legrangosabb eseménye, az iparágban ugyanúgy tekintenek az ott elnyerhető oroszlánokra, mint a filmszakmában az Oscar-díjakra. A MAKSZ célja a fesztivállal való együttműködéssel, hogy minél többen halljanak Magyarországon is a Cannes-i eseményekről, minél több magyar pályamunka jusson el a zsűrizésig és idővel minél többen indulhassanak jogos reményekkel az egyik oroszlánra” – fogalmazta meg a MAKSZ rövid- és hosszú távú elképzeléseit Aczél László.

A MAKSZ a cannes-i együttműködés mellett, az Eurobest reklámverseny képviseletét is elnyerte.

Idén 58. alkalommal rendezik meg a Cannes Lions-t. Tavaly több mint 24.000 pályamunkát küldtek be a 12 kategóriában, amelyek közül 3200 nevezés került a zsűri elé. A Cannes Lions 2011. március 4-ig várja a nevezéseket.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés