hirdetés
hirdetés
hirdetés

A MAKSZ elnöke nyílt levélben reagált az újonnan hirdetett ügynökségi toplistára

November elején jelentette be Fabricius Gábor, hogy Agency Toplist néven alternatív ügynökségi listát indít. Kedden közzétették az Agency Toplist alapelveit is, amellyel kapcsolatban kérdéseket tettünk fel az ügynökségnek, az erről szóló cikket itt találják. Aczél László, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke nyílt levélben reagált a Republic által indított toplista megjelenésére.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

Jelbeszédes tévészpot, gyengénlátók, mozgássérültek segítését ismertető prerollok, és sok belső kommunikációs elem a kampányban.

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Két apróság:
1. http://magyarnarancs.hu/belpol/a_vodafone_reklamkampanya_hozott_anyagbol-60499
2. Vajon mitől lenne transzparens az a lista, amit az a ROA hirdet meg, ami fű alatt a matolcsysta bankok kommunikációját végzi, gyakorlatilag annektálta a Franket és a
szárazpistista titkos
megbízások nagy nyertese?

A Chio Chips Intense két új ízvariánsát vezették be ezzel a piacra.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

A Blaupunkt mobiltelefon-márkája piacbevezetéséhez kapcsolódó közösségi kommunikációt látják el.

A szurkolói élményt hangsúlyozzák a Young&Trinity videói.

Az új filmforgalmazó, az ELF Pictures kampánya túllépett a megszokott mozis hirdetéseken.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés