hirdetés
hirdetés
hirdetés

A MAKSZ elnöke nyílt levélben reagált az újonnan hirdetett ügynökségi toplistára

November elején jelentette be Fabricius Gábor, hogy Agency Toplist néven alternatív ügynökségi listát indít. Kedden közzétették az Agency Toplist alapelveit is, amellyel kapcsolatban kérdéseket tettünk fel az ügynökségnek, az erről szóló cikket itt találják. Aczél László, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke nyílt levélben reagált a Republic által indított toplista megjelenésére.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

Azt kérik, hogy mindenki töltse ki a kérdőívüket a témáról.

Mi van a Facebookon túl érdekes, miért jön néha jól az inkognitó mód, és mit csinál a Prezi társalapító Halácsy Péter, ha valamit nagyon meg akar tudni.

A New Wave Mediához tartozó Ozone Tv és a Life reklámidejét értékesíti januártól a sales house.

A márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Két apróság:
1. http://magyarnarancs.hu/belpol/a_vodafone_reklamkampanya_hozott_anyagbol-60499
2. Vajon mitől lenne transzparens az a lista, amit az a ROA hirdet meg, ami fű alatt a matolcsysta bankok kommunikációját végzi, gyakorlatilag annektálta a Franket és a
szárazpistista titkos
megbízások nagy nyertese?

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés