hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyarok fele tízesével veszi az óvszert

Szigorúan simát, átlátszót. Nyáron tetőzik a fogyasztás.

hirdetés

Hiánypótló adatokat válogatott ki kiskereskedelmi indexéből a Nielsen: a magyar óvszerpiac legfőbb jellemzőit gyűjtötték össze. Eszerint évente több mint 20 millió óvszert vásárolunk (ez ötszázalékos bővülés az egy évvel korábbihoz képest), és nem véletlen, hogy ezt éppen nyáron adják hírül, a júliusi és augusztusi fesztiválhónap 15 százalékkal van a többi fölött. Még a február ugrik ki a hónapok közül, ennek okának megtippelésére nem vállalkoztak.

„A kiskereskedelmi adatok ugyanakkor hagyományos ízlést tükröznek, a színes-szagos óvszerek iránt nem rajonganak a magyarok” – mondta Horváth Fanni, a Nielsen szenior ügyfélkapcsolati munkatársa. Csak 10 százalék visz bordázottat, 3 százalék színeset, és 90 százalék az anatómiailag formázott dizájnnal sem kísérletezik. 53 százalék hármas csomagot választ, 46 százaléknyi optimista tízes pakkal dolgozik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés