hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyarok 81 százaléka netezik

És ezek 19 százaléka vásárol mobilról. A Kantar TNS mérte fel a használati szokásokat a Google globális kutatásához.

hirdetés

63 országban, köztük Magyarországon mérte fel az internetezési és mobilhasználati szokásokat a Kantar TNS a Google Connected Consumer Study kedvéért.

A tanulmány szerint globális szinten átlagosan az emberek 76 százaléka  mobil eszközről megy fel a világhálóra. Az egyes országok között jelentős különbség látható: míg Szaúd-Arábiában 96 százalékos , Ukrajnában 51 százalék, Magyarországon 67 százalékos volt ez az arány. A 63 országból 62-ben mondták azt a megkérdezettek, hogy ha internetezni szeretnének, akkor gyakrabban fordulnak a mobiltelefonjukhoz, mint az asztali számitógépükhoz. 

Magyarországon 2017-ben a lakosság 81 százaléka használta az internetet magáncélra. Ez néhány százalékkal magasabb, mint a 77 százalékos globális átlag. Az adatokból az is látható, hogy a magyarországi internethasználók 89 százaléka napi szinten megy fel a világhálóra.

A netezők 51 százaléka keresett tavaly mobilon információt, 43 százaléka nézett online videót és 19 százaléka  vásárolt online legalább olyan gyarkan okostelefonról, mint asztali számitógépról, vagy tabletről. 2013-ban utóbbi adat még mindössze 4 százalék volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés