hirdetés

A magyar tinik is elkezdték beoffolni a Facebookot

És egyre több az okostévé a magyar háztartásokban, bár még nem nagyon tudjuk, minek.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A film feleleveníti a Tiananmen téri vérengzést, emiatt cenzúrázták Kínában. A márka ezután lényegében elhatárolódott saját reklámjától.

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

A Lounge által készített kampány célja a Kincsem+ Tuti játék újrapozícionálása.

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!