hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Magyar Telekom nyerte a EEA régiós díját

Az Uniomediával közösen csinált Legyél te is informatikus! kampányt díjazták.

hirdetés

A European Excellence Awards-on idén is több magyar döntős volt, többek között a CEU szolidaritási kríziskampánya, erről és a többi shortlistesről itt írtunk korábban.

November 30-án kiosztották a díjakat, és a Magyarországot, Szlovákiát, Csehországot és Szlovéniát magába foglaló kategóriában az Uniomedia és a Magyar Telekom Legyél te is informatikus! mottójú kampányát díjazták, amelyet 2016-ban indítottak, de 2017-ben tovább folytatták. A régiós (56-os számú) kategória öt jelöltjéből amúgy három magyar volt, a másik kettő a Noguchi NaturAqua-koraszülött kampánya, illetve a szintén Uniomedia által levezényelt JCDecaux novellás-megállós kampánya.

Erre nézegethetők a jelöltek és a győztesek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés