hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Magyar Telekom nyerte a EEA régiós díját

Az Uniomediával közösen csinált Legyél te is informatikus! kampányt díjazták.

hirdetés

A European Excellence Awards-on idén is több magyar döntős volt, többek között a CEU szolidaritási kríziskampánya, erről és a többi shortlistesről itt írtunk korábban.

November 30-án kiosztották a díjakat, és a Magyarországot, Szlovákiát, Csehországot és Szlovéniát magába foglaló kategóriában az Uniomedia és a Magyar Telekom Legyél te is informatikus! mottójú kampányát díjazták, amelyet 2016-ban indítottak, de 2017-ben tovább folytatták. A régiós (56-os számú) kategória öt jelöltjéből amúgy három magyar volt, a másik kettő a Noguchi NaturAqua-koraszülött kampánya, illetve a szintén Uniomedia által levezényelt JCDecaux novellás-megállós kampánya.

Erre nézegethetők a jelöltek és a győztesek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 24.hu a Kantar adatbázisából számolta ezt ki. 

Az Adverticummal készített EasySSP révén közvetlen árverseny lesz elérhető.

Minden számot megelőz majd egy féléves workshop, az elsőre még lehet jelentkezni. 

A sajátos home videók employer branding videókként is nézhetők. 

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! A verseny shortlistesei és nyertesei pontszerzők a Kreatív PR Toplistán! Nevezési határidő: 2018.04.06.

hirdetés
hirdetés