hirdetés

A magyar reklám története: 1988-1995

A magyar reklám rendszerváltásának éveiben, a Mahir után a Coca-Cola vörösre akarta festeni az országot, abból is lehetett account, aki kicsit tudott angolul beszélni és késsel-villával enni, írógépet nem lehetett kapni és olcsó buli volt Dél-Afrikában reklámfilmet forgatni. A magyar reklám 1988-tól 1995-ig. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív, Kreatív Online)
hirdetés

Május 31. az OVA végső határideje. Külön várjuk a social platformokra készült videókat és kedvezményes áron a nonprofit szervezetek videóit!

A több hónapig tartó tenderfolyamat során végül öt ügynökséget választott ki a vállalat. Megmaradt több régi szereplő is, de két új is bekerült a körbe.

Dreher 24-re keresztelte és megújította az alkoholmentes termékvonalat a Dreher, amit tévékampány is kísér.

Hallgatni-, nézni- és olvasnivalók és utazós tippek Turcsányi Szabinától, a Highlights of Hungary projektvezetőjétől.

A videómegosztóval bővül a magyar sales house nemzetközi portfóliója.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!