hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar nők többet tévéznek, ezért több reklámot is látnak, mint a férfiak

A magyar tévénézők 57%-a nő, derül ki a Nielsen kutatásából. A férfiak meg szeretik a sportműsorokat.

hirdetés

"A magyar nők naponta átlagosan 46 perccel többet tévéztek 2017-ben, mint a férfiak. Jellemzően 123 reklámfilmmel találkoztak, ez a teljes képernyő előtt töltött idő 13 százaléka. Szeretik a folytatásos sorozatokat és a szappanoperákat, ezzel telik a tévézésre fordított idő egynegyede" - olvasható ki a Nielsen Közönségmérés adataiból, illetve az arról szóló közleményben.

A 18 év felettiek naponta átlagosan 4 óra 59 percet tévéznek, ez a szám a nők esetében 5 óra 20 perc, a férfiaknál 4 óra 34 perc.

2017-ben összesen több mint 10 millió reklámfilmet sugároztak a Nielsen által reklámszinten mért csatornákon. A kutatás szerint a nők napi átlagban 123 reklámfilmet látnak, ezzel szemben a férfiak 101-et.

A nézőszám 20:50 körül érte el 2017-ben a csúcsát átlagosan, a nézők 57%-a nő volt a tavalyi évben. Az általános szórakoztató, életmód, zene- és gyerekcsatornák esetében ez az arány 60% feletti. A hír- és filmcsatornák nézői között egyensúlyban voltak a nemek, azaz 50 százalék körüli a megoszlás.

Az mindenesetre közös, hogy a tévénézésre fordított idejük nagyjából ugyanakkora arányát teszik ki a reklámok: 13%, illetve 12%-ot.

A nők átlagosan mindenesetre 20%-kal több reklámot láttak 2017-ben, a sportműsorok pedig továbbra is a férfiak körében népszerűek, legalábbis az olimpia-, labdarúgó Eb- vagy Vb-mentes 2017-es évben, derül ki a közleményből.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés