hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar nők többet tévéznek, ezért több reklámot is látnak, mint a férfiak

A magyar tévénézők 57%-a nő, derül ki a Nielsen kutatásából. A férfiak meg szeretik a sportműsorokat.

hirdetés

"A magyar nők naponta átlagosan 46 perccel többet tévéztek 2017-ben, mint a férfiak. Jellemzően 123 reklámfilmmel találkoztak, ez a teljes képernyő előtt töltött idő 13 százaléka. Szeretik a folytatásos sorozatokat és a szappanoperákat, ezzel telik a tévézésre fordított idő egynegyede" - olvasható ki a Nielsen Közönségmérés adataiból, illetve az arról szóló közleményben.

A 18 év felettiek naponta átlagosan 4 óra 59 percet tévéznek, ez a szám a nők esetében 5 óra 20 perc, a férfiaknál 4 óra 34 perc.

2017-ben összesen több mint 10 millió reklámfilmet sugároztak a Nielsen által reklámszinten mért csatornákon. A kutatás szerint a nők napi átlagban 123 reklámfilmet látnak, ezzel szemben a férfiak 101-et.

A nézőszám 20:50 körül érte el 2017-ben a csúcsát átlagosan, a nézők 57%-a nő volt a tavalyi évben. Az általános szórakoztató, életmód, zene- és gyerekcsatornák esetében ez az arány 60% feletti. A hír- és filmcsatornák nézői között egyensúlyban voltak a nemek, azaz 50 százalék körüli a megoszlás.

Az mindenesetre közös, hogy a tévénézésre fordított idejük nagyjából ugyanakkora arányát teszik ki a reklámok: 13%, illetve 12%-ot.

A nők átlagosan mindenesetre 20%-kal több reklámot láttak 2017-ben, a sportműsorok pedig továbbra is a férfiak körében népszerűek, legalábbis az olimpia-, labdarúgó Eb- vagy Vb-mentes 2017-es évben, derül ki a közleményből.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés