hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar nők többet tévéznek, ezért több reklámot is látnak, mint a férfiak

A magyar tévénézők 57%-a nő, derül ki a Nielsen kutatásából. A férfiak meg szeretik a sportműsorokat.

hirdetés

"A magyar nők naponta átlagosan 46 perccel többet tévéztek 2017-ben, mint a férfiak. Jellemzően 123 reklámfilmmel találkoztak, ez a teljes képernyő előtt töltött idő 13 százaléka. Szeretik a folytatásos sorozatokat és a szappanoperákat, ezzel telik a tévézésre fordított idő egynegyede" - olvasható ki a Nielsen Közönségmérés adataiból, illetve az arról szóló közleményben.

A 18 év felettiek naponta átlagosan 4 óra 59 percet tévéznek, ez a szám a nők esetében 5 óra 20 perc, a férfiaknál 4 óra 34 perc.

2017-ben összesen több mint 10 millió reklámfilmet sugároztak a Nielsen által reklámszinten mért csatornákon. A kutatás szerint a nők napi átlagban 123 reklámfilmet látnak, ezzel szemben a férfiak 101-et.

A nézőszám 20:50 körül érte el 2017-ben a csúcsát átlagosan, a nézők 57%-a nő volt a tavalyi évben. Az általános szórakoztató, életmód, zene- és gyerekcsatornák esetében ez az arány 60% feletti. A hír- és filmcsatornák nézői között egyensúlyban voltak a nemek, azaz 50 százalék körüli a megoszlás.

Az mindenesetre közös, hogy a tévénézésre fordított idejük nagyjából ugyanakkora arányát teszik ki a reklámok: 13%, illetve 12%-ot.

A nők átlagosan mindenesetre 20%-kal több reklámot láttak 2017-ben, a sportműsorok pedig továbbra is a férfiak körében népszerűek, legalábbis az olimpia-, labdarúgó Eb- vagy Vb-mentes 2017-es évben, derül ki a közleményből.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés