hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar nők többet tévéznek, ezért több reklámot is látnak, mint a férfiak

A magyar tévénézők 57%-a nő, derül ki a Nielsen kutatásából. A férfiak meg szeretik a sportműsorokat.

hirdetés

"A magyar nők naponta átlagosan 46 perccel többet tévéztek 2017-ben, mint a férfiak. Jellemzően 123 reklámfilmmel találkoztak, ez a teljes képernyő előtt töltött idő 13 százaléka. Szeretik a folytatásos sorozatokat és a szappanoperákat, ezzel telik a tévézésre fordított idő egynegyede" - olvasható ki a Nielsen Közönségmérés adataiból, illetve az arról szóló közleményben.

A 18 év felettiek naponta átlagosan 4 óra 59 percet tévéznek, ez a szám a nők esetében 5 óra 20 perc, a férfiaknál 4 óra 34 perc.

2017-ben összesen több mint 10 millió reklámfilmet sugároztak a Nielsen által reklámszinten mért csatornákon. A kutatás szerint a nők napi átlagban 123 reklámfilmet látnak, ezzel szemben a férfiak 101-et.

A nézőszám 20:50 körül érte el 2017-ben a csúcsát átlagosan, a nézők 57%-a nő volt a tavalyi évben. Az általános szórakoztató, életmód, zene- és gyerekcsatornák esetében ez az arány 60% feletti. A hír- és filmcsatornák nézői között egyensúlyban voltak a nemek, azaz 50 százalék körüli a megoszlás.

Az mindenesetre közös, hogy a tévénézésre fordított idejük nagyjából ugyanakkora arányát teszik ki a reklámok: 13%, illetve 12%-ot.

A nők átlagosan mindenesetre 20%-kal több reklámot láttak 2017-ben, a sportműsorok pedig továbbra is a férfiak körében népszerűek, legalábbis az olimpia-, labdarúgó Eb- vagy Vb-mentes 2017-es évben, derül ki a közleményből.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés