hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar nők többet tévéznek, ezért több reklámot is látnak, mint a férfiak

A magyar tévénézők 57%-a nő, derül ki a Nielsen kutatásából. A férfiak meg szeretik a sportműsorokat.

hirdetés

"A magyar nők naponta átlagosan 46 perccel többet tévéztek 2017-ben, mint a férfiak. Jellemzően 123 reklámfilmmel találkoztak, ez a teljes képernyő előtt töltött idő 13 százaléka. Szeretik a folytatásos sorozatokat és a szappanoperákat, ezzel telik a tévézésre fordított idő egynegyede" - olvasható ki a Nielsen Közönségmérés adataiból, illetve az arról szóló közleményben.

A 18 év felettiek naponta átlagosan 4 óra 59 percet tévéznek, ez a szám a nők esetében 5 óra 20 perc, a férfiaknál 4 óra 34 perc.

2017-ben összesen több mint 10 millió reklámfilmet sugároztak a Nielsen által reklámszinten mért csatornákon. A kutatás szerint a nők napi átlagban 123 reklámfilmet látnak, ezzel szemben a férfiak 101-et.

A nézőszám 20:50 körül érte el 2017-ben a csúcsát átlagosan, a nézők 57%-a nő volt a tavalyi évben. Az általános szórakoztató, életmód, zene- és gyerekcsatornák esetében ez az arány 60% feletti. A hír- és filmcsatornák nézői között egyensúlyban voltak a nemek, azaz 50 százalék körüli a megoszlás.

Az mindenesetre közös, hogy a tévénézésre fordított idejük nagyjából ugyanakkora arányát teszik ki a reklámok: 13%, illetve 12%-ot.

A nők átlagosan mindenesetre 20%-kal több reklámot láttak 2017-ben, a sportműsorok pedig továbbra is a férfiak körében népszerűek, legalábbis az olimpia-, labdarúgó Eb- vagy Vb-mentes 2017-es évben, derül ki a közleményből.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés