hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar fesztiválokról szóló médiatartalom közel fele a Szigetről szól

Az Imedia elemezte a 10 legtöbb megjelenést generáló fesztivál médiaeloszlását.

hirdetés

Nagyjából ötezer cikk foglalkozott idén a Sziget Fesztivállal, mindezt úgy érték el, hogy a tíz legtöbb médiamegjelenést generáló magyar fesztivál összesen valamivel több mint 10 ezer megjelenést (online, nyomtatott cikket, rádiós-tévés tudósítást) kapott. Ráadásul a Szigetnek nem is feltétlenül magyar a célközönsége elsősorban.

Az Imedia elemzésének becslése szerint a tíz fesztivál által négy hónap alatt lefedett médiafelületek összértéke megközelíti az 3,6 milliárd forintot. A kutatás szerint továbbá a cikkek 43 százaléka kapcsolódik a Szigethez, a második és harmadik helyen, jelentős lemaradással, a VOLT, illetve a Balaton Sound állnak, őket a középmezőnyben a Campus, az EFOTT, a Művészetek Völgye, az Ördögkatlan, a FEZEN követik, 500-800 közötti cikkszámmal. A kisebb fesztiválok közül a Fishing on Orfű, valamint a Bánkitó kerültek még fel a legnépszerűbbek listájára, jelentősen leszakadva a mezőnytől.

Értelemszerűen a reklámértékben (pontosabban a reklámegyenértékben) is a Sziget az első: megjelenéseinek hirdetési értéke meghaladta a másfélmilliárd forintot, azaz a Sziget szervezőinek ennyibe került volna, ha az összes, őket említő tartalmat listaáron, hirdetésként vették volna meg. A VOLT Fesztivál és a Balaton Sound generáltak még 500 millió forint feletti reklámegyenértéket, de még a kisebb fesztiválok is mind magasan az 50 milliós szint felett maradtak.

A médiamegjelenések 85 százaléka online jelent meg. Összesen több mint 1200 nyomtatott cikk volt olvasható a témában, illetve 400 rádiós és tévés riport.

A legaktívabb médiaforrás az MTI volt, mely több mint 200 tudósításában számolt be valamely fesztivált érintő hírről, a legnagyobb látogatottságú oldalak közül az origo.hu és a blikk.hu tűntek a legfogékonyabbnak a fesztiválokkal kapcsolatos hírekre, de a hvg.hu vagy az index.hu is a lista első felén végezték, derül ki az Imedia elemzéséből.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mitte új ügyfelei közt megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés