hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar fesztiválokról szóló médiatartalom közel fele a Szigetről szól

Az Imedia elemezte a 10 legtöbb megjelenést generáló fesztivál médiaeloszlását.

hirdetés

Nagyjából ötezer cikk foglalkozott idén a Sziget Fesztivállal, mindezt úgy érték el, hogy a tíz legtöbb médiamegjelenést generáló magyar fesztivál összesen valamivel több mint 10 ezer megjelenést (online, nyomtatott cikket, rádiós-tévés tudósítást) kapott. Ráadásul a Szigetnek nem is feltétlenül magyar a célközönsége elsősorban.

Az Imedia elemzésének becslése szerint a tíz fesztivál által négy hónap alatt lefedett médiafelületek összértéke megközelíti az 3,6 milliárd forintot. A kutatás szerint továbbá a cikkek 43 százaléka kapcsolódik a Szigethez, a második és harmadik helyen, jelentős lemaradással, a VOLT, illetve a Balaton Sound állnak, őket a középmezőnyben a Campus, az EFOTT, a Művészetek Völgye, az Ördögkatlan, a FEZEN követik, 500-800 közötti cikkszámmal. A kisebb fesztiválok közül a Fishing on Orfű, valamint a Bánkitó kerültek még fel a legnépszerűbbek listájára, jelentősen leszakadva a mezőnytől.

Értelemszerűen a reklámértékben (pontosabban a reklámegyenértékben) is a Sziget az első: megjelenéseinek hirdetési értéke meghaladta a másfélmilliárd forintot, azaz a Sziget szervezőinek ennyibe került volna, ha az összes, őket említő tartalmat listaáron, hirdetésként vették volna meg. A VOLT Fesztivál és a Balaton Sound generáltak még 500 millió forint feletti reklámegyenértéket, de még a kisebb fesztiválok is mind magasan az 50 milliós szint felett maradtak.

A médiamegjelenések 85 százaléka online jelent meg. Összesen több mint 1200 nyomtatott cikk volt olvasható a témában, illetve 400 rádiós és tévés riport.

A legaktívabb médiaforrás az MTI volt, mely több mint 200 tudósításában számolt be valamely fesztivált érintő hírről, a legnagyobb látogatottságú oldalak közül az origo.hu és a blikk.hu tűntek a legfogékonyabbnak a fesztiválokkal kapcsolatos hírekre, de a hvg.hu vagy az index.hu is a lista első felén végezték, derül ki az Imedia elemzéséből.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés