hirdetés
hirdetés

A magyar Covid-perszónák és a home office

A stratégáknak fontos, hogy leegyszerűsítve lássák azt a világot, ahol a stratégiát meg kell, hogy valósítsák. A Mediacom Insight csapatának vezetője, Pethes Barbara ezért leegyszerűsítette a járvánnyal kapcsolatos attitűdök mentén a magyar emberek karaktertérképét, amit a cég stratégiai igazgatója, Kun Miklós kommentál hipotézise szempontjából: szerinte a homeoffice-olás gyakorlása összefügg bizonyos perszónák kialakulásával.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Pethes Barbara
a szerző cikkei

Kun Miklós
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

2020-hoz méltóan egy Zoom-hívás keretében indult el a partnerség. 

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Interjú Harsányi Gáborral, a ViacomCBS Networks közép-kelet-európai alelnök-vezérigazgatójával.

A hazai alapítású digitális tanácsadó cég, a Frontira a megnövekedett keresletnek köszönhetően egyesül a berlini székhelyű LHBS-sel.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!