hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar Burger King is beszáll a bohócos kampányba

Ingyenburgert igérnek annak, aki bohócnak öltözve kér enni. Hatásos videófilm is készült a McDonald's-nak odabökő kampánynak.

hirdetés

A jelenleg Amerikában dolgozó spanyol horrorrendező, Rodrigo Cortés készítette a Burger King új, halloweeni szezonra időzített reklámfilmjét, amelyben egy bicikliző fiút bohócok kergetnek hangulatos, a Stranger Things és a Stephen King-féle Az legújabb feldolgozása által csúcsra vitt kordivatot idéző jelenetekben.

A vicc ugye az, hogy az eredetileg az Egyesült Államokban indított kampány a McDonald'sszal pimaszkodik: ha bohócnak öltözve mész be a Burger Kingbe, kapsz ingyen egy Whoppert. A filmben szereplő főbohóc ráadásul tényleg egy gonosz Ronald McDonaldra emlékeztet, de ebben is van egy csavar, hisz Stephen King is részben róla mintázta Pennywise-t, a gonosz bohócot.

Ebbe a kampányba október 28-án és 29-én a magyar Burger King-gyorséttermek is beszállnak, azaz oda is be lehet menni majd (félelmetes) bohócjelmezben, és elvileg adnak érte kaját. A kampány mottója: A bohóc is lehet király! A reptéren sajnos nem érvényes az akció, oda ne öltözzön fel senki bohócnak. Vagy ha igen, viselje a következményeit.

Lent láthatók a magyar kampányplakátok, a hózentrógeres amerikai bohócmunkásé mellett az európai kultúrszellemiség jegyében némileg erősebb udvarbohóc hatású, "olaszos" jelmezekben.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés