hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar Burger King is beszáll a bohócos kampányba

Ingyenburgert igérnek annak, aki bohócnak öltözve kér enni. Hatásos videófilm is készült a McDonald's-nak odabökő kampánynak.

hirdetés

A jelenleg Amerikában dolgozó spanyol horrorrendező, Rodrigo Cortés készítette a Burger King új, halloweeni szezonra időzített reklámfilmjét, amelyben egy bicikliző fiút bohócok kergetnek hangulatos, a Stranger Things és a Stephen King-féle Az legújabb feldolgozása által csúcsra vitt kordivatot idéző jelenetekben.

A vicc ugye az, hogy az eredetileg az Egyesült Államokban indított kampány a McDonald'sszal pimaszkodik: ha bohócnak öltözve mész be a Burger Kingbe, kapsz ingyen egy Whoppert. A filmben szereplő főbohóc ráadásul tényleg egy gonosz Ronald McDonaldra emlékeztet, de ebben is van egy csavar, hisz Stephen King is részben róla mintázta Pennywise-t, a gonosz bohócot.

Ebbe a kampányba október 28-án és 29-én a magyar Burger King-gyorséttermek is beszállnak, azaz oda is be lehet menni majd (félelmetes) bohócjelmezben, és elvileg adnak érte kaját. A kampány mottója: A bohóc is lehet király! A reptéren sajnos nem érvényes az akció, oda ne öltözzön fel senki bohócnak. Vagy ha igen, viselje a következményeit.

Lent láthatók a magyar kampányplakátok, a hózentrógeres amerikai bohócmunkásé mellett az európai kultúrszellemiség jegyében némileg erősebb udvarbohóc hatású, "olaszos" jelmezekben.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés