hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar Burger King is beszáll a bohócos kampányba

Ingyenburgert igérnek annak, aki bohócnak öltözve kér enni. Hatásos videófilm is készült a McDonald's-nak odabökő kampánynak.

hirdetés

A jelenleg Amerikában dolgozó spanyol horrorrendező, Rodrigo Cortés készítette a Burger King új, halloweeni szezonra időzített reklámfilmjét, amelyben egy bicikliző fiút bohócok kergetnek hangulatos, a Stranger Things és a Stephen King-féle Az legújabb feldolgozása által csúcsra vitt kordivatot idéző jelenetekben.

A vicc ugye az, hogy az eredetileg az Egyesült Államokban indított kampány a McDonald'sszal pimaszkodik: ha bohócnak öltözve mész be a Burger Kingbe, kapsz ingyen egy Whoppert. A filmben szereplő főbohóc ráadásul tényleg egy gonosz Ronald McDonaldra emlékeztet, de ebben is van egy csavar, hisz Stephen King is részben róla mintázta Pennywise-t, a gonosz bohócot.

Ebbe a kampányba október 28-án és 29-én a magyar Burger King-gyorséttermek is beszállnak, azaz oda is be lehet menni majd (félelmetes) bohócjelmezben, és elvileg adnak érte kaját. A kampány mottója: A bohóc is lehet király! A reptéren sajnos nem érvényes az akció, oda ne öltözzön fel senki bohócnak. Vagy ha igen, viselje a következményeit.

Lent láthatók a magyar kampányplakátok, a hózentrógeres amerikai bohócmunkásé mellett az európai kultúrszellemiség jegyében némileg erősebb udvarbohóc hatású, "olaszos" jelmezekben.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A szeptember 15-17. között megrendezett fesztivál streamjeit ingyenesen lehet majd követni.

Lajkó Dániel a médiaszolgáltatások fejlesztéséért felel.

A  pick-upok nagyon kelendőek Amerikában, de a Cybertruck esetében nem végeztek semmilyen fogyasztói felmérést, hogy volna-e rá igény. 

Korrupció, féltve őrzött monopol-helyzet - többek között ezzel vádolja Kjersti Flaa a Hollywoodban élő külföldi újságírókat tömörítő szervezetet.

A szerencséseknek érkezik az egyedi dizájnnal ellátott ülőhely.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés