hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar Burger King is beszáll a bohócos kampányba

Ingyenburgert igérnek annak, aki bohócnak öltözve kér enni. Hatásos videófilm is készült a McDonald's-nak odabökő kampánynak.

hirdetés

A jelenleg Amerikában dolgozó spanyol horrorrendező, Rodrigo Cortés készítette a Burger King új, halloweeni szezonra időzített reklámfilmjét, amelyben egy bicikliző fiút bohócok kergetnek hangulatos, a Stranger Things és a Stephen King-féle Az legújabb feldolgozása által csúcsra vitt kordivatot idéző jelenetekben.

A vicc ugye az, hogy az eredetileg az Egyesült Államokban indított kampány a McDonald'sszal pimaszkodik: ha bohócnak öltözve mész be a Burger Kingbe, kapsz ingyen egy Whoppert. A filmben szereplő főbohóc ráadásul tényleg egy gonosz Ronald McDonaldra emlékeztet, de ebben is van egy csavar, hisz Stephen King is részben róla mintázta Pennywise-t, a gonosz bohócot.

Ebbe a kampányba október 28-án és 29-én a magyar Burger King-gyorséttermek is beszállnak, azaz oda is be lehet menni majd (félelmetes) bohócjelmezben, és elvileg adnak érte kaját. A kampány mottója: A bohóc is lehet király! A reptéren sajnos nem érvényes az akció, oda ne öltözzön fel senki bohócnak. Vagy ha igen, viselje a következményeit.

Lent láthatók a magyar kampányplakátok, a hózentrógeres amerikai bohócmunkásé mellett az európai kultúrszellemiség jegyében némileg erősebb udvarbohóc hatású, "olaszos" jelmezekben.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés