hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mad Men adta a Heinz új kampányának alapötletét

A Mad Men című, a reklámipar hőskorát bemutató filmsorozat adta a Heinz ketchupmárka új kampányának alapötletét.

hirdetés

A sorozat egyik részében a főszereplő, Don Draper a Heinz vezetőségének prezentálja az új, akkori méárcével valóban forradalminak számító ötletét: olyan plakátokat készített, amin olyan ételek láthatók, amelyekhez nagyon jól illik a ketchup, de maga a termék nem jelenik meg, csak a szlogen erejéig: Pass the Heinz. Az emberek pedig ösztönösen tudnák, hogy a Heinz a ketchuppal egyenlő, és azonnal asszociálnak arra, hogy valóban, a sült krumpli ketchup (Heinz) nélkül nem az igazi. A sorozatban a Heinz végül nem ezt a forradalmi megoldást választja.

50 évvel "később", azaz 2017-ben a Heinz viszont rábólintott az ötletre, és lényegében egy az egyben ezt fogják megjelentetni - első körben New York-i printfelületeken és közterületen. Érdekes módon a kampányt a Heinz ügynöksége, a David Miami, valamint a sorozathoz kitalált Sterling Cooper Draper Pryce jegyzi (ráadásul a Mad Men ötletgazdája, Matthew Weiner is rajta van az - egyébként írógéppel írott - alkotói listán).

Innen.

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés