hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Lufthansának fotózott a Windows XP ikonikus háttérképének készítője

Chuck O'Rear három észak-amerikai úticélt fényképezett a légitársaságnak és a szép természeti képek rajongóinak.

hirdetés

A Windows operációs rendszerek popkultúrában két leggyakrabban felidézett esztétikai eleme feltehetően egyrészt a Brian Eno által komponált bejelentkező zene a 95-ös kiadáshoz, valamint a Chuck O'Rear által fényképezett kicsi zöld emelkedő és felette kék-fehér égbolt, az XP operációs rendszer alapértelmezett háttérképe. Utóbbi kép címe Bliss, és bár szintetikusnak hat, O'Rear a Sonoma Highway mellett parkolva készítette. Szokás mondani, hogy feltehetően ez a világon a legtöbb ember által látott fotó. O'Rear egyébként egy csomó természetképet készített a National Geographicnek, illetve más magazinoknak is, de ennél nagyobb hatásút soha.

Most a Lufthansa kérte fel, hogy készítsen a New Angles of America című kampányához fényképeket. A három fénykép a német légitársaság három észak-amerikai úti célját örökíti meg, illetve azokkal igyekszik utazásra ösztönözni a szép természetet szerető embereket. A kampánynak egy külön internetes oldala is van, rajta a fotózást dokumentáló videóval. A képeken Maroon Bells (Colorado), Peek-A-Boo Slot (Utah) és White Pocket (Arizona) láthatók, lent tekinthetők meg.

Maroon Bells (fotó: Chuck O'Rear)

Peek-A-Boo Slot (fotó: Chuck O'Rear)

White Pocket (fotó: Chuck O'Rear)

A fenti helyekre a Lufthansa a United Airlinesszal együttműködve juttatja el az utasait.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés