hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Lufthansának fotózott a Windows XP ikonikus háttérképének készítője

Chuck O'Rear három észak-amerikai úticélt fényképezett a légitársaságnak és a szép természeti képek rajongóinak.

hirdetés

A Windows operációs rendszerek popkultúrában két leggyakrabban felidézett esztétikai eleme feltehetően egyrészt a Brian Eno által komponált bejelentkező zene a 95-ös kiadáshoz, valamint a Chuck O'Rear által fényképezett kicsi zöld emelkedő és felette kék-fehér égbolt, az XP operációs rendszer alapértelmezett háttérképe. Utóbbi kép címe Bliss, és bár szintetikusnak hat, O'Rear a Sonoma Highway mellett parkolva készítette. Szokás mondani, hogy feltehetően ez a világon a legtöbb ember által látott fotó. O'Rear egyébként egy csomó természetképet készített a National Geographicnek, illetve más magazinoknak is, de ennél nagyobb hatásút soha.

Most a Lufthansa kérte fel, hogy készítsen a New Angles of America című kampányához fényképeket. A három fénykép a német légitársaság három észak-amerikai úti célját örökíti meg, illetve azokkal igyekszik utazásra ösztönözni a szép természetet szerető embereket. A kampánynak egy külön internetes oldala is van, rajta a fotózást dokumentáló videóval. A képeken Maroon Bells (Colorado), Peek-A-Boo Slot (Utah) és White Pocket (Arizona) láthatók, lent tekinthetők meg.

Maroon Bells (fotó: Chuck O'Rear)

Peek-A-Boo Slot (fotó: Chuck O'Rear)

White Pocket (fotó: Chuck O'Rear)

A fenti helyekre a Lufthansa a United Airlinesszal együttműködve juttatja el az utasait.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés