hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Love Island után: létezik, hogy leáldozott a realityknek Alekosz országában?

Hiába az alaposan megtolt promó, a luxus ígérete, a kigyúrt testek, a felpumpált mellek, a nyilvános párkeresés és egy halom IQ-bajnok, az RTL Klub Love Islandje nemhogy nem lett nagy durranás a tévében, hanem a nézők szinte az első perctől kezdve totális közönnyel viseltettek iránta. Ez mindenképp érdekes fejlemény abban az országban, ahol a Való Világ legemlékezetesebb pillanatai még mindig simán visszaköszönnek a mindennapokban. Ami pedig ennél is érdekesebb, hogy a Love Island vége mégis happy end.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés