hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Leo Burnett nyert a magyar Gunn Reporton

A The Gunn Report mintáját követő Mattai-Macher Rangsor abszolút győztese a Leo Burnett lett. Az ügynökségi lista élbolyában még a Kirowski, a DDB, a Carnation és a Laboratory Ideas végzett – írja a Marketing&Média.
hirdetés

Az idén első alkalommal összeállított Mattai-Macher Rangsor öt versenyen, az Arany Pengén, az ADCH Mérlegen, az Effie-n, a Hipnózison és az Arany Dión elért eredmények alapján rangsorolja a hazai marketingkommunikációs ügynökségeket.

Ez alapján a Vágatlan kategória – vagyis az összes 2008-as kampány alapján – abszolút győztese a Leo Burnett lett, második a Kirowski, harmadik pedig a DDB lett. Szintén a Leo Burnett nyerte a self-promo nélküli és a zsoldos (csak kereskedelmi reklámok) kategóriát is. Előbbiben a DDB, Carnation, utóbbiban Carnation, Laboratory Ideas sor követte Tordai Péteréket.

A médiaügynökségi rangsort a Mediaedge:cia, míg az online kategóriát a Kirowski nyerte. Ügyfelek között a Pannon végzett az élen, a céget a Magyar Telekom és a Procter & Gamble követte.

A kampányok közül idén a Leo Burnett Djuice Mobiltornáját díjazták a legtöbbször, majd a Kirowski önpromóját, az Irány Kirowski!-t. Harmadik helyen szintén a Leo Burnett végzett a Djuice SMS Bandi kampányával.
 
A Leo Burnett idén 6 első, 8 második és 3 harmadik, valamint egy nagydíjat gyűjtött be a hazai versenyeken.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés