hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Leo Burnett nyert a magyar Gunn Reporton

A The Gunn Report mintáját követő Mattai-Macher Rangsor abszolút győztese a Leo Burnett lett. Az ügynökségi lista élbolyában még a Kirowski, a DDB, a Carnation és a Laboratory Ideas végzett – írja a Marketing&Média.
hirdetés

Az idén első alkalommal összeállított Mattai-Macher Rangsor öt versenyen, az Arany Pengén, az ADCH Mérlegen, az Effie-n, a Hipnózison és az Arany Dión elért eredmények alapján rangsorolja a hazai marketingkommunikációs ügynökségeket.

Ez alapján a Vágatlan kategória – vagyis az összes 2008-as kampány alapján – abszolút győztese a Leo Burnett lett, második a Kirowski, harmadik pedig a DDB lett. Szintén a Leo Burnett nyerte a self-promo nélküli és a zsoldos (csak kereskedelmi reklámok) kategóriát is. Előbbiben a DDB, Carnation, utóbbiban Carnation, Laboratory Ideas sor követte Tordai Péteréket.

A médiaügynökségi rangsort a Mediaedge:cia, míg az online kategóriát a Kirowski nyerte. Ügyfelek között a Pannon végzett az élen, a céget a Magyar Telekom és a Procter & Gamble követte.

A kampányok közül idén a Leo Burnett Djuice Mobiltornáját díjazták a legtöbbször, majd a Kirowski önpromóját, az Irány Kirowski!-t. Harmadik helyen szintén a Leo Burnett végzett a Djuice SMS Bandi kampányával.
 
A Leo Burnett idén 6 első, 8 második és 3 harmadik, valamint egy nagydíjat gyűjtött be a hazai versenyeken.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés