hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Leo Burnett nyert a magyar Gunn Reporton

A The Gunn Report mintáját követő Mattai-Macher Rangsor abszolút győztese a Leo Burnett lett. Az ügynökségi lista élbolyában még a Kirowski, a DDB, a Carnation és a Laboratory Ideas végzett – írja a Marketing&Média.
hirdetés

Az idén első alkalommal összeállított Mattai-Macher Rangsor öt versenyen, az Arany Pengén, az ADCH Mérlegen, az Effie-n, a Hipnózison és az Arany Dión elért eredmények alapján rangsorolja a hazai marketingkommunikációs ügynökségeket.

Ez alapján a Vágatlan kategória – vagyis az összes 2008-as kampány alapján – abszolút győztese a Leo Burnett lett, második a Kirowski, harmadik pedig a DDB lett. Szintén a Leo Burnett nyerte a self-promo nélküli és a zsoldos (csak kereskedelmi reklámok) kategóriát is. Előbbiben a DDB, Carnation, utóbbiban Carnation, Laboratory Ideas sor követte Tordai Péteréket.

A médiaügynökségi rangsort a Mediaedge:cia, míg az online kategóriát a Kirowski nyerte. Ügyfelek között a Pannon végzett az élen, a céget a Magyar Telekom és a Procter & Gamble követte.

A kampányok közül idén a Leo Burnett Djuice Mobiltornáját díjazták a legtöbbször, majd a Kirowski önpromóját, az Irány Kirowski!-t. Harmadik helyen szintén a Leo Burnett végzett a Djuice SMS Bandi kampányával.
 
A Leo Burnett idén 6 első, 8 második és 3 harmadik, valamint egy nagydíjat gyűjtött be a hazai versenyeken.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés