hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Leo Burnett nyert a magyar Gunn Reporton

A The Gunn Report mintáját követő Mattai-Macher Rangsor abszolút győztese a Leo Burnett lett. Az ügynökségi lista élbolyában még a Kirowski, a DDB, a Carnation és a Laboratory Ideas végzett – írja a Marketing&Média.
hirdetés

Az idén első alkalommal összeállított Mattai-Macher Rangsor öt versenyen, az Arany Pengén, az ADCH Mérlegen, az Effie-n, a Hipnózison és az Arany Dión elért eredmények alapján rangsorolja a hazai marketingkommunikációs ügynökségeket.

Ez alapján a Vágatlan kategória – vagyis az összes 2008-as kampány alapján – abszolút győztese a Leo Burnett lett, második a Kirowski, harmadik pedig a DDB lett. Szintén a Leo Burnett nyerte a self-promo nélküli és a zsoldos (csak kereskedelmi reklámok) kategóriát is. Előbbiben a DDB, Carnation, utóbbiban Carnation, Laboratory Ideas sor követte Tordai Péteréket.

A médiaügynökségi rangsort a Mediaedge:cia, míg az online kategóriát a Kirowski nyerte. Ügyfelek között a Pannon végzett az élen, a céget a Magyar Telekom és a Procter & Gamble követte.

A kampányok közül idén a Leo Burnett Djuice Mobiltornáját díjazták a legtöbbször, majd a Kirowski önpromóját, az Irány Kirowski!-t. Harmadik helyen szintén a Leo Burnett végzett a Djuice SMS Bandi kampányával.
 
A Leo Burnett idén 6 első, 8 második és 3 harmadik, valamint egy nagydíjat gyűjtött be a hazai versenyeken.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés